مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر خبر داد؛

پذیرش 46 هزار و 12 مسافر نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان شهرستان بوشهر

بوشهر ( پانا ) مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر از اسکان 46 هزار و 12 مسافر نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان شهرستان بوشهر خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۰۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش 46 هزار و 12  مسافر نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان شهرستان بوشهر

مرتضی روان دوست به اعلام جدیدترین آمار پذیرش مسافران نوروزی در مراکز اسکان موقت پرداخت و اظهار کرد: در پایان نوروز امسال 46 هزار و 12 نفر در قالب 12 هزار و 781 خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان شهرستان پذیرش شده‌اند.

روان دوست تصریح کرد: از این تعداد آمار، 43 هزار و 847 نفر فرهنگی در قالب 12 هزار و 180 خانوار آن در ستادهای اسکان شهرستان اقامت دارند.

وی افزود: آموزش و پرورش شهرستان بوشهر از همه قشرها میزبانی می کند و تاکنون 2 هزار و 165 نفر غیر فرهنگی در ستادهای اسکان فرهنگیان سطح شهرستان اقامت داده شدند.

روان دوست یادآور شد: خوشبختانه با وجود افزایش شمار مسافران کمترین وقفه ای در ارائه خدمات رسانی به فرهنگیان‌ عزیز که به شهرستان بوشهر سفر کرده اند نداشته ایم و همه عوامل ستاد اسکان در سراسر شهرستان شبانه روز در حال خدمت رسانی هستند.

وی یادآور شد: با توجه به شان و منزلت خانواده معظم شهدا و جانبازان دو فضای کامل در اختیار این قشر قرار گرفت.

این مقام مسئول همچنین‌ گفت: اگرچه با وجود این حجم از مسافر نوروزی و برخی کمبودها ممکن است خدمات رسانی در برخی موارد با مشکلاتی روبرو باشد اما آموزش و‌ پرورش شهرستان همه ظرفیت های خود را در این مسیر به کار گرفته است تا بتواند با بهترین خدمات رضایت همکاران عزیز فرهنگی را تامین کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار