همزمان با سومین روز از هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش:

دیدار مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با خانواده دانش آموز شهید"حدیقه شلانی" در بانه

همزمان با سومین روز از هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش، مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با خانواده دانش آموز شهید"حدیقه شلانی" شهید شاخص دانش آموزی شهرستان بانه در سال ۹۶ دیدار کرد.

کد مطلب: ۷۰۳۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان، همزمان با سومین روز از هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان به همراه رییس اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان، مدیر آموزش و پرورش بانه و تعدادی از معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش این شهرستان با خانواده دانش آموز شهید"حدیقه شلانی" شهید شاخص دانش آموزی شهرستان بانه در سال ۹۶ دیدار کرد.

رشید قربانی در این دیدار ضمن تبریک هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش، طی سخنانی عنوان کرد: دیدار با خانواده ی شهدا سپاسگزاری از تلاش‌های بی دریغ آنان جهت حفظ میهن و دفاع از ارزش‌های دینی ایران اسلامی است.

وی افزود : خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند زیرا آنان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از وطن ،کار بزرگی را انجام دادند.

قربانی همچنین از وجود 36 هزار شهید دانش آموزی در کشور و 415 شهید دانش آموزی در استان کردستان ، به عنوان نقطه عطفی در نظام تعلیم و تربیت کشور یاد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار