برگزاری اولین جلسه مشترك شورای معاونان و كمیته برنامه ریزی آموزش و پرورش استان اردبیل

خبرگزاری پانا: مدیركل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: فرهنگیان و دانش آموزان در تمامی عرصه های تاریخ انقلاب اسلامی، نقش مرجعیت و آگاه سازی داشته و در حماسه سازی پیشتاز بوده اند.

کد مطلب: ۷۰۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، احمد محمودزاده در اولین جلسه مشترك شورای معاونان و كمیته برنامه ریزی آموزش و پرورش استان اردبیل که در سالن جلسه اداره كل برگزار شد، افزود: در اجرای پیام نوروزی و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خراسان رضوی معلمان وظیفه خود را در حماسه سازی و بصیرت افزایی در سال حماسه سیاسی و اقتصادی با تربیت دانش آموزان و نیروی ماهر به خوبی انجام خواهند داد.

وی مشاركت حداكثری در انتخابات ریاست جمهوری را اوج حماسه سازی مردم ولایتمدار ایران عنوان كرد و اظهار داشت: عنوان حماسه به سال 1392 از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایجاب می کند كه مجموعه آموزش و پرورش هم از لحاظ كمی و هم از لحاظ كیفی كماكان به نقش آفرینی خود در عمل به منویات رهبر معظم و تنویر افكار عمومی به ویژه دانش آموزان و رأی اولی ها داشته باشند.

مدیركل آموزش و پرورش استان تصریح كرد:خط قرمز آموزش و پرورش استان ایجاد رضایتمندی مردم است، تلاش می كنیم تا با برنامه ریزی لازم با نهایت احترام و تكریم ارباب رجوع پاسخگوی مراجعین باشیم.

محمودزاده از استقرار نظام جدید آموزشی پایه اول دوره اول متوسطه در سال تحصیلی آینده خبر داد و گفت: مدیریت فضا برای استقرار پایه اول دوره اول متوسطه با همكاری اداره كل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس انجام می گیرد و هرگونه جابجایی فضای آموزشی باید طبق این برنامه انجام گیرد.

وی به تهیه نقشه كامل و شناسنامه مدارس در سطح شهرستان ها و بخش های استان تأكید كرد و افزود: جایگاه استقرار مدرسه باید از لحاظ آدرس موقعیت، آمار نیروی انسانی، آمار دانش آموزی با تعیین جنسیت، فضا و امكانات دقیقاً مشخص و برای استقرار درس ملی آماده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار