معاونت تربیت بدنی و سلامت استان قزوین خبرداد؛

جلسه هماهنگی طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان (همیاران پیشگیری) برگزار شد

جلسه هماهنگی طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان (همیاران پیشگیری) با همکاری اداره کل بهزیستی استان 16 دی ماه در سالن کنفرانس اداره کل استان قزوین برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۰۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا قزوین،این جلسه که با حضور میرباقری رییس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی ، میرحسینی کارشناس مسوول پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره کل بهزیستی ، حقیقی تسهیل گر طرح و جمعی از کارشناسان و مربیان مجری طرح در این جلسه برگزارشد.

میرباقری ضمن تشکر از همراهی مربیان محترم در خصوص پی گیری ها و اجرای مطلوب طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان افزود: برنامه های پیشگیری و طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان ( همیاران پیشگیری) می تواند به دانش آموزان کمک شایانی کند تا بتوانند در راستای کاهش آسیب های اجتماعی گامهای مهمی بردارند.

در ادامه میرحسینی کارشناس مسوول پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره کل بهزیستی به تبیین طرح پرداخت.

گفتنی است در پایان جلسه ، ضمن طرح مشکلات و موانع اجرای آن توسط مربیان، مصوباتی در راستای مشارکت اجتماعی دانش آموزان (همیاران پیشگیری) به شرح ذیل تصویب گردید؛

  1. بهترین آثار دانش آموزان مدارس مجری طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان تا پایان اسفند ماه سال جاری برای شرکت در جشنواره نوجوان سالم ، به اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل تحویل گردد.
  2. مدارسی که در خصوص اجرای طرح با مشکلاتی مواجه هستند با کارشناس ناحیه/ شهرستان هماهنگی لازم را در جهت رفع مشکلات موجود به عمل آورند.
  3. اختتامیه مشارکت اجتماعی تا پایان اردیبهشت 97 برگزار شود.
  4. در اجرای طرح مشارکت اجتماعی با توجه به محدویت هایی که در اجرای طرح در ساعات مطالعات و تفکر سبک زندگی وجود دارد مدیر مدرسه می تواند از ساعات دروس دیگر برای اجرای طرح استفاده نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار