جشن گلریزان ورزشکاران با هدف خیریه

به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و با همکاری هیئت پهلوانی و زورخانه ای و اداره کل بهزیستی در زورخانه عیاران کرج برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۵۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، شب گذشته به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و با همکاری هیئت پهلوانی و زورخانه ای و اداره کل بهزیستی در زورخانه عیاران کرج برگزار شد
غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، بیات نژاد مدیرکل بهزیستی، مسئولان استانداری البرز، اصناف، خیرین و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی استان در این برنامه حضور داشتند.
قدرت الله شمیرانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان در این خصوص گفت: مراسم گلریزان جهت تامین مسکن 56 خانوار دارای چند عضو معلول در بافت روستایی و تجهیز شیرخوارگاه کوثر با ظرفیت 90 کودک برگزار شد که خوشبختانه در محیطی ورزشی توام با جوانمردی و از خود گذشتگی، مورد استقبال بی نظیری قرار گرفت.
وی افزود: یکی از برنامه های اصلی فرهنگی در حوزه ورزش ساماندهی فرهنگی میادین ورزشی و الگو پردازی از طریق جامعه ورزش بر اساس نظام نامه جامع فرهنگی ورزش می باشد.
شمیرانی اضافه کرد: این برنامه با حضور چهره های سرشناس ورزشی و مسئولین استانی انجام گرفته و استقبال بسیار مناسبی را نیز به همراه داشت.
وی خاطرنشان کرد: کمکهای ورزشکاران، قهرمانان و خیرین حاضر در این برنامه فراتر از حد انتظار بود که نشان می دهد سمت و سوی جامعه ورزش در ایثار و از خود گذشتگی پیشتاز بوده و قهرمانان با الگو از حضرت علی (ع) قافله سالار نوع دوستی می باشند.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان البرز عنوان کرد: قهرمانان و ورزشکاران البرزی در کمک به مناطق زلزله زده و در عرصه های مختلف این را به اثبات رسانده اند.
وی تصریح کرد: اینها خوبی های برجسته ورزشکاران و قهرمانان است که رسانه ها کمتر به آن می پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار