سیدمصطفوی در سالروز تاسیس مدارس آموزش از راه دور:

«آموزش از راه دور» ظرفیتی برای بازگشت بازماندگان از تحصیل است

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان آذربايجان‌غربي گفت: آموزش از راه دور ظرفیتی برای تحقق اهداف والای تعلیم و تربیت و زمینه ساز بازگشت بازماندگان از تحصیل به چرخه آموزش به شمار می رود.

کد مطلب: ۶۸۸۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، فریدون سید مصطفوی ششم آذر سالروز تاسیس مدارس آموزش از راه دور را به موسسان، مدیران، دانش آموزان شاغل به تحصیل در این مدارس تبریک گفت و اظهارکرد: آموزش از راه دور ظرفیتی برای تحقق اهداف والای تعلیم و تربیت و زمینه ساز بازگشت بازماندگان از تحصیل به چرخه آموزش به شمار می رود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی از فعالیت 60 مدرسه آموزش از راه دور با 5هزار و300 دانش آموز در استان خبرداد و افزود: از این تعداد 55 مدرسه شهری و 5 مدرسه روستایی می باشند.
سید مصطفوی افزود: ذات مدارس آموزش از راه دور، غیردولتی است و فراگیران این مدارس دو گروه دانش آموزان لازم التعلیم و دانش آموزان بزرگسال هستند.
وی گفت: در این مدارس گام های موثری در جهت ‌ فرصت های برابر یادگیری از طریق به اشتراک گذاری منابع و مواد و رسانه های آموزشی و بهبود وضعیت پوشش و دسترسی آموزشی ونیز ترویج آموزش الکترونیکی برداشته شده است.
این مقام مسوول خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید با شعار « آموزش آسان ، با کیفیت ، همیشه و همه جا و برای همه » در جهت ‌ایجاد فرصت های برابر یادگیر ی و عدالت آموزشی برای همه و در عرصه خدمات رسانی مدارس آموزش از راه دور افق های تازه ای گشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار