فاضل در گفت و گو با پانا:

بطحایی یکی از بهترین گزینه‌های دولت دوازدهم است

مدیرکل سابق دفتر وزارتی با اشاره به عملکرد مثبت وزیر پیشنهادی در آموزش و پرورش گفت: سیدمحمد بطحایی یکی از بهترین گزینه های معرفی شده رئیس جمهوری در دولت دوازدهم است.

کد مطلب: ۶۵۳۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد

محمد فاضل در گفت وگو با پانا در مورد معرفی سیدمحمد بطحایی به عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: بطحایی یکی از بهترین گزینه های موجود به شمار می رود چرا که با آموزش و پرورش آشنایی کاملی دارد و همین عامل باعث می شود تا وقت کمتری را برای شناخت مجموعه، چالش ها و فرصتهای آن به کار گیرد.

وی افزود: بطحایی کاملا با ابعاد مختلف آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت آشنا بوده و جزو افراد خوشنام و باسابقه در این عرصه محسوب می شود. در واقع این انتخاب جزو بهترین انتخابهای رئیس جمهوری در دولت دوازدهم است.

مدیرکل سابق دفتر وزارتی گفت: البته برای موفقیت و ارتقای سطح آموزش و پرورش نیاز به اراده ملی داریم و صرفا یک فرد نمی تواند شرایط را تغییر دهد. بنابراین بعد از انتخاب وزیر نیز باید افراد در سطوح مختلف به کمک بیایند تا امکان تحقق اهداف آموزش و پرورش و رفع مشکلات آن وجود داشته باشد.

فاضل با اشاره به اینکه بطحایی در صندوق ذخیره فرهنگیان صرفا به عنوان هیات امنا بوده و نقش اجرایی نداشته تصریح کرد: به دلیل همکاری نزدیکی که با وی داشتم اطمینان دارم مشکلی از نظر مسائل مالی توسط وی انجام نشده و در هیچ مرجع و دادگاهی این اتهامات ثابت شدنی نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار