همزمان با سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی صورت گرفت؛

تجلیل از کارشناسان و مسئولان تشکل های سازمان دانش آموزی قزوین

به مناسبت سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی، کارشناسان و مسئولان تشکل های این سازمان در استان قزوین تجلیل شدند.

کد مطلب: ۶۲۲۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از قزوین، همزمان با سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی، شورای اداری این سازمان به ریاست حجت الاسلام خطیب امامقلی رئیس سازمان دانش آموزی قزوین برگزار شد و در این جلسه کارشناسان و مسئولان تشکل ها با یکدیگر به بحث و نظر پرداختند.

در جلسه شورای اداری برنامه های سازمان دانش آموزی به مناسبت سالروز تأسیس این سازمان بازگو شد و عملکرد تشکل ها مورد ارزیابی قرار گرفت.

حجت الاسلام خطیب امامقلی رئیس سازمان دانش آموزی قزوین در این جلسه، با اشاره به فعالیت ها صورت گرفته به مناسبت سالروز تأسیس سازمان، اظهار کرد: همدلی و هم افزایی بسیار خوبی بین کارشناسان و مجموعه سازمان دانش آموزی قزوین وجود دارد و روز به روز شاهد رشد و پیشرفت در بخش های مختلف هستیم.

وی افزود: حس مسئولیت در بین تمام کارشناسان سازمان دیده می شود و باید با برنامه ریزی دقیق، کارها را به نحو احسن پیش ببریم.

رئیس سازمان دانش آموزی قزوین، عملکرد خبرگزاری پانا در استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: یکی از برنامه های بسیار مهم سازمان به مناسبت سالروز تأسیس، برپایی دوره آموزشی خبرنگاری پانا با شرکت بیش از 70 دانش آموز بود که ما از تمام همکاران به جهت هماهنگی این برنامه و برپایی آن تشکر می کنیم.

در پایان جلسه شورای اداری، کارشناسان و مسئولان تشکل های سازمان دانش آموزی استان قزوین مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار