رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای:

نرخ بیکاری در بهار امسال به 7.6 درصد رسید

تهران (پانا) - رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای با تاکید بر نقش مهم آموزش در کاهش نرخ بیکاری عنوان کرد با همکاری و تلاش‌های انجام شده نرخ بیکاری در بهار امسال به 7.6 درصد رسید.

کد مطلب: ۱۴۹۰۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
نرخ بیکاری در بهار امسال به 7.6 درصد رسید

مهرداد عظیمی در همایش مهارت گفت: ۶۰ درصد از وظیفه و رسالت سازمان فنی و حرفه‌ای آموزش است و این سازمان جزو مجموعه‌های پیشرو در این زمینه است.

وی با اشاره به بحث مهم اولویت‌بندی در آموزش‌ها گفت: در سازمان بر آن شده‌ایم که این مشی را در دستور کار خود قرار دهیم و باید تکلیفی که مدیران برعهده دارند را به نحو شایسته انجام دهند. برای جهش در برنامه‌ها با تلاش سازمان و همراهی دولت و با نگاه بلند مجلس و کمیسیون آموزش مجلس، انتظار ۵۰ ساله به پایان رسید و اساسنامه سازمان فنی و حرفه‌ای شامل ۱۸ بند به تصویب رسیده است.

عظیمی خاطرنشان کرد: براساس تفکر جهادی وقتی مجموعه‌ای در کشور مشکلاتی دارد همه باید فعالانه ورود کنند. در حوزه اشتغال ورود شده و با عقد قرارداد با معاونت توسعه اشتغال همکاری مناسب انجام شده و در بهار امسال کمترین نرخ بیکاری با عدد ۷.۶ به تایید رسیده است.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای خاطرنشان کرد: ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ساعت آموزش در سازمان فنی و حرفه‌ای انجام شده است.

عظیمی بیان کرد: سازمانی که کانون توسعه انسانی در کشور است اگر در مسیر درست حرکت کند تحولات مناسبی در این حوزه ایجاد خواهد کرد.

ادامه دارد...

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار