دیدار مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در آغاز طرح «یک شب یک خاطره» با دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه شهید قاسم‌نژاد بندپی غربی دیدار کرد.

کد مطلب: ۶۱۲۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، طرح «یک شب یک خاطره» با هدف ایجاد شادابی، نشاط و طراوت در میان دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی استان با همکاری سازمان دانش‌آموزی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش در مدارس دوره‌های اول و دوم متوسطه در حال اجراست.

در دیدار نخست مدیرکل و معاون آموزش و پرورش، مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران و مدیر اداره آموزش و پرورش بندپی غربی با دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه شهید قاسم‌نژاد دیدار داشته و پای گفته‌های آنان نشستند.

سیدعلی قاسمی در این نشست با تاکید بر لزوم آگاهی دانش‌آموزان از اهمیت خودباوری و خوداتکایی گفت: شناخت خویشتن و معرفت داشتن نسبت به وجود خود، باعث هویت بخشی و شخصیت بخشی انسان می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به جایگاه والای دانش‌آموزان افزود: دانش‌آموزان می‌توانند با اتکا به خود، تفکر و منطق جایگاه خود را بشناسند و از استقلال برخوردار شوند.

گفتنی است در این دیدار به همت دانش آموزان عضو تشکیلات سازمان دانش‌آموزی برنامه‌های مفرح نیز اجرا شد.

براساس برنامه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش مازندران طرح «یک شب یک خاطره» به صورت هفتگی در مدارس مختلف شبانه روزی سطح استان به اجرا درخواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار