معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

3000 دانش آموز بی بضاعت تحت پوشش مرکز نیکوکاری تربیت هستند

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از تحت پوشش قرار گرفتن 3 هزار دانش آموز استان در مرکز نیکوکاری تربیت خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۰۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، طاهر علمی در جلسه اعضای مرکز نیکوکاری تربیت در محل سالن اجلاس سازمان دانش آموزی استان با بیان این که هدف اصلی مراکز نیکوکاری کمک رسانی به نیازمندان واقعی است، اظهار داشت: مرکز نیکوکاری تربیت در اولین گام توانسته است 3 هزار دانش آموز بی بضاعت را تحت پوشش قرار دهد که حداقل 500 هزار ریال و حداکثر هزار و 500 ریال دریافت می کنند.

وی با تاکید بر داشتن حیا و استفاده از تجربه در فعالیت های این چنینی افزود: حفظ آبرو و شخصیت ظاهری و باطنی افراد و خانواده ها خیلی مهم است و مرکز نیکوکاری تربیت باید در این راستا حرکت کند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان این که خیرین مرکز نیکوکاری تربیت باید کمیته ای را در مناطق تشکیل دهند و از اصناف، کارمندان و.. اعضا بگیرند، تصریح کرد: همه مردم به آموزش و پرورش اعتماد دارند و باید در این زمینه ابتکار عمل داشته باشیم و راهکارهای جدید ارایه دهیم.

علمی ادامه داد: با توجه به این که 101 نفر دانش آموز و 40 نفر معلم مبتلا به هموفیلی در استان داریم لازم است تا جایی که می توانیم به این افراد کمک کنیم.

وی با تاکید بر برگزاری جلسه مشترک اعضای مرکز نیکوکاری تربیت و معاونین پرورشی و تربیت بدنی نواحی پنج گانه تبریزگفت: نحوه ایجاد در آمدهایی غیر از جشن عاطفه ها و نیکوکاری باید برای دانش آموزان نیازمند اندیشیده و برنامه ریزی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار