معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

همیار پلیس فرصتی برای آموزش حس مسئولیت پذیری اجتماعی دردانش آموزان است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، همیار پلیس را فرصت مناسبی برای آموزش و تقویت حس مسئولیت پذیری اجتماعی از دوران کودکی و دانش آموزی عنوان کرد.

کد مطلب: ۶۰۷۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، طاهر علمی در مراسم آماده باش همیار پلیس در دبستان پسرانه حضرت قائم (عج) با بیان این که پلیس یک نوع معلم است، اظهار داشت: همیاران پلیس آموزش می بینند تا معلم خوبی در مسافرت برای والدین باشند و با حفظ احترام به بزرگسالان در صورت مشاهده تخلف در حین رانندگی موارد را گوشزد کنند.

وی با تاکید بر این که همیاران پلیس باید یاد بگیرند هموراه مودبانه صحبت کنند، افزود: همیار پلیس فرصتی است تا حس مسئولیت پذیری اجتماعی را از دوران کودکی آموزش دهیم تا برای ورود به عرصه های مختلف اجتماعی با فرهنگ صحیح آماده باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تصریح کرد: فرهنگ سازی هنجارهای اجتماعی از جمله رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و تامین امنیت مسافران د رجاده ها از دیگر اهداف مهم طرح همیار پلیس هستند.

علمی خاطر نشان کرد: مهم ترین کار همیار پلیس تذکر دادن و راهنمایی و یاد آوری با حفظ احترام دیگران البته با کسب اطلاعات کافی و لازم در خصوص قوانین راهنمایی و رانندگی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار