عضو شورای اسلامی شهرستان قدس:

سازمان فرهنگی ورزشی یکی از سازمان های پویا و موفق شهرداری قدس است

عضو شورای اسلامی شهرستان قدس گفت: سازمان فرهنگی ورزشی قدس یکی از سازمان های پویا و موفق در بدنه شهرداری شهرستان قدس است.

کد مطلب: ۶۰۳۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شهرستان قدس، خدابخش محمدزاده پودینه- نماینده شورا در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس در بازدید از خانه های فرهنگ سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس یکی از سازمانهای موفق و پویا در بدنه شهرداری قدس می باشد که در حقیقت بار زیادی از فعالیت های هنری و ورزشی در سطح شهرستان را در کنار سایر ادارات مربوطه و حتی بیشتر از ادارات مرتبط انجام می دهد .
وی افزود: در حال حاضر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس دارای 7 خانه فرهنگ و دو فرهنگسرای بوده که فعالیت های چشم گیری در حوزه های مختلف را با عنایت به مصوبات شورای اسلامی در دستور کار خود قرار داده است.
پودینه اظهار داشت: انجام خدمات قرآنی ، فرهنگی ، ورزشی ، پرورش استعدادهای خلاق و ... از جمله فعالیت های است که با هزینه های بسیار پایین تر از فعالیت های موسسه های خصوصی سطح شهر در این مراکز به شهروندان عزیز ارائه می گردد.
وی ادامه داد: با عنایت به اینکه مراکز مورد اشاره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در نقاط مختلف شهر دایر می باشد شورای اسلامی شهر در دوره چهارم عملیات عمرانی دو مرکز در شهرک عزیزی و محله جواد آباد را نیز در دستور کار خود قرار داده که ان شا الله در سال آینده به اتمام خواهد رسید .
عضو شورای اسلامی شهر قدس تصریح کرد: لذا با عنایت به تکریم ارباب رجوع و افزایش ضریب امنیتی و همچنین روحیه خلاق کودکان و عزیزانی که از این مراکز استفاده می نمایند شورای اسلامی و همچنین مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی و شهرداری عملیات مربوط به مرمت و نوسازی این مراکز را در دستور کار خود قرار داده است که در حال حاضر فرهنگ سرای خانواده و کاووسیه به بهترین شکل ممکن بازسازی و نوسازی گردیده و سایر مراکز نیز در دستور کار شورای اسلامی و شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی قرار داد. تا ان شا الله به بهترین شکل ممکن مراکز سازمان فرهنگی و ورزشی بتوانند در حوزه های مختلف نیازهای شهروندان را برآورده نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار