دهیاران از هرگونه جانبداری از کاندیداهای انتخابات خودداری کنند

بخشدار مرکزی ساری گفت: دهیاران با نهایت رعایت بی طرفی، مجری قانون بوده و راهکارهای اجرایی ارائه شده از سوی مسئولان را انجام دهند.

کد مطلب: ۵۹۸۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، رمضان رضایی راد در همایش دهیاران اظهار کرد:‌ در آستانه سال نو قرار داريم و همه ساله با توجه به شرايط اقيلم مناسب استان در تعطيلات عيد مسافران زيادي به مازندران و به ويژه به بخش مركزي شهرستان ساری مسافرت می کنند و طبق روال سنوات گذشته دهياران موظف هستند در راستای تسهیل سفر، خدماتی ارائه کنند.

وی با بیان اینکه دهیاران نسبت به پاکسازی حريم راه‌ها و معابر روستایی اقدام کرده و در ايام تعطيلات اين امر همه روزه انجام شود، افزود: بهداشت اماکن عمومی همانند مساجد، سرويس های بهداشتی، غذاخوری ها و بررسی نواقص بهداشتی مرتفع شود.

بخشدار مرکزی شهرستان ساری با تاکید بر تهیه آب آشامیدنی بهداشتی در اماکن عمومی و پارك ها و استراحت‌گاه‌های مسافران، گفت: فعاليت خبازی ها و فروشگاههای مواد غذايي به طور مستمر نظارت شود و هر گونه نابسامانی و يا تخلفات به مراجع مربوطه اعلام شود.

این مسئول با اشاره به اینکه جاذبه هاي گردشگري ،اماكن تاريخي و منظرگاه هاي روستا به نحو شايسته به گردشگران اطلاع رسانی شود، تصریح کرد:‌ دهياران در ايام دوره تعطيلات نوروز آماده باش هستند و بايد تمام وقت در محل كار حاضر باشند و تلفن همكراه آنها 24 ساعت روشن و در دسترس باشد.
رضایی راد با بیان اینکه جهت ايجاد و حفظ امنيت بيشتر، كميته پيشگيري از جرائم در اين ايام فعالانه عمل كند، ادامه داد: هر گونه رخداد و حوادث به فوريت به مراجع ذيربط و اين بخشداري گزارش شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته درختکاری، خاطرنشان کرد: لازم است براي توسعه فضاي سبز در هفته درختكاري در محورهاي ارتباطي، پارك ها، ميادين و زمين هاي بلا استفاده حواشي معابر، پياده روها، نهال ها و نهال هاي مثمر به ويژه نارنج و درختچه هاي زينتي، گل و ... كاشته شود كه زيبايي خاصي را براي روستا فراهم مي كند.

بخشدار مرکزی ساری اظهار کرد: با توجه به انتخابات پيش رو، از هم اكنون موضوع بايد در برنامه كاري همه دهياران قرار گيرد.

این مسئول همچنین افزود:‌ بنیاد برکت بازوی اجرایی ستاد فرمان اجرایی امام (ره) است این بنیاد ظرفیت های زیادی در جهت ارائه خدمات به روستاها دارد.

رضایی راد با بیان اینکه شرکت در طرح های اقتصادی کلان روستاها به میزان 499 درصد- بیمه منازل مسکونی و بیمه تکمیلی روستاییان - احداث مساجد در روستاها با تعرفه های مناسب، ازجمله خدماتی هستند که به روستاها ارائه می شود، گفت: با تعاملی که با مسئولان آبنیاد برکت، برقرار شد به زودی نماینده ای به عنوان رابط بخشداری و آن بنیاد معرفی و امور یاد شده را پیگیری می کند که نتیجه جهت اقدام و اجرا به دهیاری ها اعلام می شود.

وی با اشاره به اینکه دهیاران از هرگونه جانبداری از کاندیداهای انتخابات، خودداری کنند، تصریح کرد: دهیاران با نهایت رعایت بی طرفی، مجری قانون بوده و راهکارهای اجرایی ارائه شده از سوی مسئولان را انجام دهند.

بخشدار مرکزی شهرستان ساری با بیان یانکه اعضاء هیئت اجرایی که از سوی دهیاران معرفی می شوند نباید از نزدیکان کاندیدها باشند، گفت: تبلیغات نامتعارف و زودهنگام کاندیدهای احتمالی به بخشداری گزارش شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار