مدیر شرکت خدمات اول:

مخابرات مالک بزرگترین کال سِنتر خاورمیانه می‌شود

خبرگزاری پانا: مدیرعامل شرکت خدمات اول از راه‌اندازی بزرگترین مرکز تماس خاورمیانه خبر داد.

کد مطلب: ۴۰۲۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ناصر قدیر کاشانی با بیان اینکه شرکت خدمات اول در حال راه‌اندازی بزرگترین مرکز تماس خاورمیانه است، اظهار کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از این مرکز تماس تمام هموطنان می‌توانند به صورت شبانه‌روزی خدمات مورد نیاز فروش و پس از فروش شرکت مخابرات ایران و شرکت‌های تابعه را در بالاترین سطح کمیت و کیفیت دریافت کنند.
به گزارش تسنیم، مراکز تماس نقش مهمی را در ارتباط بین کسب‌و‌کارها و مشتریان‌شان بازی می‌کنند. سازمان‌ها به اهمیتی که مراکز ارتباط در موفقیت آنها دارند پی برده‌اند و همواره سعی می‌کنند این امکان را برای مشتریان‌شان فراهم آورند که در هر زمان و مکان، با سریع‌ترین و ساده‌ترین امکانات بتوانند با سازمان در ارتباط باشند.
به عبارت دیگر، مراکز تماس سیستمی هماهنگ از مردم، فرآیندها، تکنولوژی‌ها و استراتژی‌ها که دسترسی به اطلاعات، منابع و کارشناسان را از طریق کانال‌های ارتباطی مناسب برای ایجاد تعامل فراهم می‌آورد.
این تعامل باعث ایجاد ارزش برای مشتری و سازمان می‌شود. بیشتر شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ از مرکز ارتباط به عنوان وسیله‌ای به منظور مدیریت کردن تعاملات مشتریان خود استفاده می‌کنند. بیشتر شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ از مرکز ارتباط به عنوان وسیله‌ای به منظورمدیریت کردن تعاملات مشتریان خود استفاده می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار