مدیر جدید امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال‌وبختیاری منصوب شد

شهرکرد (پانا) - طی حکمی از طرف رئیس سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان کشور، مدیر جدید امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال وبختیاری منصوب شد.

کد مطلب: ۱۵۰۸۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر جدید امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال‌وبختیاری منصوب شد

طی حکمی از طرف رجبعلی برزویی «رئیس سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان کشور»، قربانعلی کریمی به عنوان مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال وبختیاری منصوب و از زحمات ذبیح الله کاوه فارسانی «مدیر سابق امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان» قدردانی شد.

قربانعلی کریمی در حاشیه این نشست، مجموعه دانشگاه فرهنگیان را یک خانواده بزرگ دانست و گفت: دانشگاه فرهنگیان یک مجموعه انسان ساز است که در آن همه اعضا از دانشجو گرفته تا کارمند دانشگاه باید مانند یک خانواده عمل کنند و با تلاش و همکاری، زمینه‌های رشد علمی و فرهنگی خود را فراهم کنند.

ذبیح الله کاوه نیز ضمن تشکر از همکاری عوامل دانشگاه فرهنگیان در طی مدت فعالیت وی گفت: از اینکه توفیق شد در مجموعه بزرگ دانشگاه فرهنگیان خدمتی انجام دهم بسیار خوشحال هستم و امیدوارم مدتی را که در محضر دانشجو معلمان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان استان بوده‌ام رضایت آنان را جلب کرده باشم.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای مجموعه دانشگاه فرهنگیان و مدیریت جدید امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان گفت: امیدوارم مدیریت جدید با بکار‌گیری تمام توان و پشتکار خود بتواند اتفاقات مثبتی را برای دانشگاه فرهنگیان استان رقم بزند و باعث رشد و تعالی این مجموعه شود، و با توانایی‌هایی که بنده از مدیر جدید سراغ دارم یقین دارم که این اتفاق خواهد افتاد.

خبرنگار : مهرشاد باقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار