افتتاح مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در روستای سلطان آباد اردبیل

اردبیل (پانا) - مدرسه ۶ کلاسه خیرساز زنده یاد حاج کرامت قهرمان پور با حضورمسئولان استانی وشهرستانی و خانواده خیر مدرسه ساز در روستای سلطان آباد اردبیل افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۵۰۹۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در روستای سلطان آباد اردبیل

 به گزارش اداره کل آموزش وپرورش اردبیل، در آیین افتتاح این واحد آموزشی خیر ساز، سید کمال‌الدین میرجعفریان، معاون امور عمرانی استانداری اردبیل با قدرشناسی از خیران بیان کرد: با هر نگاه و اعتقادی انجام کار خیر ارزشمند و قدر انسان‌های خیر بالا است و همه افراد همواره قدردان خیرین هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل هم گفت: خیّران مدرسه ساز این توفیق را از سوی خدای متعال دریافت کرده اند که باعث شادی و نشاط نوجوانان و کودکان در محیط آموزشی شده و زمینه اعتلای روزافزون جامعه اسلامی و آموزش آینده سازان کشور را فراهم می کنند.

کلام اله صفری از دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان کشور یاد کرد وافزود: ساخت مدارس و همه این اقدامات در این جهت است که معلمان برای تربیت نسل آینده کشور تلاش کنند تا نونهالان امروز در آینده بدرخشند و موجب رشد و تحول انقلاب شوند.

شعرخوانی، دکلمه گویی و اهدا جوایز از دیگر برنامه های این مراسم بود.

گفتنی است این مدرسه با همت خانواده خیر مدرسه ساز زنده یاد حاج کرامت قهرمان پور در ۶ کلاس با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان ساخته شده است.

 

منبع : اداره کل آموزش وپرورش اردبیل

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار