استاندار جدید فارس مطرح کرد:

فارس رنگین کمان اقوام و طوایف برای توسعه بزرگ ایران

فارس(پانا) - استاندار جدید فارس گفت:استان فارس رابه خوبی می‌شناسم که یک رنگین کمان از اقوام و طوایف است که در کنار هم برای توسعه این استان و کشور بزرگمان است که گرد هم آمدند.

کد مطلب: ۱۵۰۹۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
فارس رنگین کمان اقوام و طوایف برای توسعه بزرگ ایران

حسین علی‌امیری استاندار جدید فارس هم در این جلسه با بیان اینکه لازم می‌دانم از حضور اقدام‌های سیاسی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی استانداران دوره گذشته و فرماندهان دوره‌های گذشته و خانواده‌های شهدا می‌خواهیم در کنار رئیس جمهور بیایند.

وی افزود: با فارس ناآشنا نیستم و فارس را به خوبی می‌شناسم هرچند‌ زاده فارس نیستم اما فارسی هستم.

این مقام مسئول گفت:فارس سومین حرم اهل بیت ا‌ست فارس مهد تمدن‌های بشری  بوده همچنین این استان سرزمین ستارگان درخشان ادب شعر و ادب نظم است فارس دارای حافظ و سعدی است.

وی ادامه داد: جالبه بدانید در یونان، کشور ایران را با نام فارس می‌شناختند فارس م‌ها علما بزرگ است همچنین استان فارس دارای ۲ مرکز علمی فوق‌العاده است همچنین دانشگاه شیراز و علوم پزشکی شیراز یکی از قطب‌های علمی کشور است.

وی بیان کرد:استان فارس رابه خوبی می‌شناسم که یک رنگین کمان از اقوام و طوایف است که در کنار هم برای توسعه این استان بزرگ و مهم گرد هم آمدند.

استاندار جدید فارس با اشاره به اینکه دنبال این بودم که دِین خود را به مردم فارس ادا کنم که خداروشکر از امروز تا پای جان خدمت می‌کنم، گفت: مردم فارس من مدیون شما هستم مردم فارس بدانید برای من استانداری و این مقام موضوعیت ندارد و از من‌گذشته آنچه موضوعیت دارد خدمت به شما مردم فارس است.

خبرنگار : فاطمه نیکوکار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار