مدیركل بهزیستی استان مركزی:

دوره های آموزشی مهدهای كودك در استان مرکزی برگزار می شود

خبرگزاری پانا: مدیركل بهزیستی استان مركزی از برگزاری دوره های آموزشی مهدهای كودك در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۶۲۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، رضا ربیعی با بیان اینکه بهزیستی استان مركزی هر ساله نسبت به برگزاری دوره های آموزشی مهدهای كودك جهت مدیران، مربیان، متقاضیان مربیگری و موسسین این مراكز اقدام می نماید، ابراز کرد: هدف از برگزاری این دوره های آموزشی، ارتقای سطح دانش و مهارت نیروهای شاغل در مهدهای كودك است.

وی در خصوص زمان برگزاری این دوره ها گفت: این دوره ها در نیمه دوم سال جاری و از اواخر آذر ماه به مدت حداكثر 2 ماه با همكاری مراكز آموزش علمی و كاربردی بهزیستی در شهرستان های اراك و ساوه برگزار می شود.

مدیركل بهزیستی استان مرکزی اظهار داشت: در این مجموعه دوره های مصوب آموزشی در دو مرحله مقدماتی و تكمیلی برگزار خواهد شد و مربیان 157 ساعت، مدیران یا مسئولین فنی كودك 144ساعت، مدرسین مهدهای كودك 80 ساعت، داوطلبین مربیگری 195 ساعت و داوطلبین مدیریت 174 ساعت را در این دوره ها می گذرانند.

ربیعی خاطرنشان ساخت: در این دوره های آموزشی مطالبی در زمینه روانشناسی، مدیریت و برنامه ریزی مهد كودك، مقررات اداری، حقوق كودك در اسلام، آموزشی مفاهیم علوم ریاضی و اجتماعی و دینی، مهارت های زندگی، كمك های اولیه، نقاشی، كاردستی، قصه گویی و ... ارائه می شود.

این مقام مسئول با اعلام اینکه در پایان این دوره ها برای شركت كنندگان گواهینامه پایان دوره صادر خواهد شد، بیان داشت: همچنین در راستای ارتقای سطح كیفی مهدهای كودك برگزاری دوره های خاصی بر اساس نیاز استان شامل دوره های عفاف و حجاب، پدافند غیرعامل و... نیز در دستور كار بهزیستی استان مرکزی قراردارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار