جزئیات برگزاری دوره تربیت مدرسی کشوری ‌نماد‌

تهران (پانا) - «نماد»‌ عنوان اختصاری طرحی با نام «نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان» است که با هدف دستیابی به چارچوب همکاری نظام‌یافته برای مداخله سریع، به‌موقع و موثر در آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان، طراحی و آغاز شد.

کد مطلب: ۱۴۱۰۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات برگزاری دوره تربیت مدرسی کشوری ‌نماد‌

‌به گزارش روابط عمومی ‌معاونت پرورشی و فرهنگی، مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی با اشاره به دوره تربیت مدرسی کشوری نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان (نماد) گفت: مرحله اول دوره تخصصی تربیت مدرسی کشوری نماد به مدت ۱۶ ساعت از ۲۷ تا ۲۸شهریور ۱۴۰۲ در محل پردیس‌ زینبیه فرهنگیان پیشوا در شهرستان‌های استان تهران با حضور ۱۶ استان برگزار شد.

امیر تجلی‌نیا افزود: منتخبان ۱۶ استان (اصفهان، بوشهر، چهارمحال‌وبختیاری، خراسان جنوبی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، شهر تهران، شهرستان‌های تهران، فارس، قم، کرمان، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، هرمزگان و یزد) در این دوره شرکت موثر داشتند.

تجلی‌نیا بیان کرد: در این دوره دو روزه که مرحله تکمیلی دوره تربیت مدرسی کشوری نماد از دوره‌های سپهر دانش و معرفت بود، با حضور ۱۱۵ نفر از منتخبان ۱۶ استان برگزار شد که فرایندهای پنج‌گانه نماد را در دو روز با حضور استادان‌ نماد، آموزش دیدند.

به گفته مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی دوره بعدی با حضور ۱۶ استان دیگر از روز ۱۴ مهر‌ در استان گیلان آغاز شده است.

«نماد»‌ عنوان اختصاری طرحی با نام «نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان» است که در قالب ائتلاف ۹ دستگاه (قوه قضاییه، نیروی انتظامی، سازمان برنامه و بودجه، وزارت تعاون، سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی، وزارت بهداشت و درمان، ستاد فرمان اجرایی امام (ره) و آموزش و پرورش) و با هدف دستیابی به چارچوب همکاری نظام یافته برای مداخله سریع، به‌موقع و موثر در آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان، طراحی و آغاز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار