مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی:

سکانداران تعلیم و تربیت باید بر اساس نیاز روز جامعه خود را تقویت کنند

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی عنوان کرد سکانداران تعلیم و تربیت باید بر اساس نیاز روز جامعه خود را تقویت کنند.

کد مطلب: ۱۳۷۱۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
سکانداران تعلیم و تربیت باید بر اساس نیاز روز جامعه خود را تقویت کنند

آئین تجلیل از فعالین حوزه حجاب و عفاف با حضور مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور، مدیر کل آموزش و پرورش استان ، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه ،مسئوولان بسیج دانش آموزی و مسئوولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در مراسم تجلیل از فعالان عرصه حجاب و عفاف با اشاره به اینکه هفته معلم به مناسبت گرامیداشت، نام و یاد اندیشمند بزرگوار شهید مرتضی مطهری و احترام به مقام والای معلم نامگذاری شده است، اظهار کرد: شهید مطهری آرامش روانی، حفظ ارزش و بالابردن احترام زن، استحکام پیوند خانوادگی و استواری اجتماع ،۴ فلسفه حجاب از نگاه شهید مطهری هستند.

علی مطهری بیان کرد: سکانداران تعلیم و تربیت باید براساس نیاز روز و جامعه شخصیت خود را تقویت کنند، بخش بزرگ و رسالت عظیم سیستم آموزش و پرورش "تربیت" در کنار تعلیم است و تا زمانی که بستر پرورش صورت نگیرد آموزشهای علمی جهت دار و نافع نخواهند بود.

وی افزود: چارچوب کاری نظام تعلیم و تربیت سند ارزشمندی بنام سند تحول که دارای ساحت های مختلف تربیتی که می تواند براساس نیازمندی ها به روزرسانی گردد، یکی از نیازهای حقیقی در زمینه دینی، اخلاقی و فرهنگی مساله بسیار مهمِ حجاب است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان نشر و انتشار فرهنگ حجاب را وظیفه امروز نظام تعلیم و تربیت خواند خاطر نشان کرد: کارکردهای حجاب صرفا منحصر به بُعد فردی نیست بلکه یک کارکر و بعد عمومی و اجتماعی هم دارد؛ امنیت و استحکام خانواده نمودِ بعد فردی و تضمین آزادی زن و تقویت مسئولیت اجتماعی آنان نمودِ اجتماعی و عمومی حجاب هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار