رئیس سازمان دانش‌آموزی استان آذربایجان غربی:

سازمان دانش‌آموزی مجری «تربیت اجتماعی» سند تحول بنیادین است

ارومیه (پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزی استان آذربایجان غربی این سازمان را مجری بعد «تربیت اجتماعی» سند تحول بنیادین دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۱۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی مجری «تربیت اجتماعی» سند تحول بنیادین است

رییس سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی نیز ضمن تقدیر از حضور مدیرکل آموزش و پرورش در این سازمان گفت: مدیرکل آموزش و پرورش استان دارای روحیه دانش آموز باوری بالایی است و این مهم موجب تقویت برنامه ریزی های مختلف در سازمان دانش آموزی می شود.

حسین عباس زاده در این نشست، سازمان دانش آموزى را مجرى تحقق بخش تربیت اجتماعى سند تحول بنیادین خواند و گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در ٦ ساحت به موضوع تربیت دانش آموزان اشاره کرده که در بخش تربیت اجتماعى، سازمان دانش آموزى در صف اول و خط مقدم قرار دارد.

رییس سازمان دانش آموزى استان آذربایجان غربى در این خصوص ادامه داد: مجلس دانش آموزى، مجامع اعضاء و مربیان، تشکیلات اعضاى سازمان و خبرگزارى پانا در طى سال تحصیلى و در ایام و اوقات فراغت دانش آموزان در جهت تحقق تربیت اجتماعى دانش آموزان برنامه هاى مختلفى را برنامه ریزى و اجرا مى کنند.

عباس زاده همچنین به موضوع ارتقای سواد رسانه ای مربیان و دانش آموزان تأکید کرد و گفت: امروز فضای پیرامون جامعه سرشار از اطلاعاتی که به وسیله رسانه های مختلف تولید شده و در شرایط اشباع رسانه ای قرار داریم، خبرگزاری پانا در استان آذربایجان غربی همواره با برگزاری دوره های آموزشی در موضوعات مختلف در این راستا گام های بلندی را برداشته است، امروز نیز همزمان با سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی دوره آموزش خبرنگاری مقدماتی برای دانش آموزان عضو این خبرگزاری برگزار شد.

وی افزود: تجلیل از مربیان، دانش آموزان و پیشکسوتان منتخب سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی همزمان با سالروز تأسیس این سازمان در دستور کار قرار دارد و روز شنبه 23 اردیبهشت برگزار خواهد شد، همچنین 90 نفر از دانش آموزان مناطق محروم استان در قالب اردوی زیارت اولی ها روز یک شنبه عازم مشهد مقدس می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار