مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در گفت‌وگو با پانا خبر داد:

اختصاص 150 میلیارد تومان اعتبار دولتی برای بازسازی و ساخت مدارس زلزله‌زده خوی

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از اختصاص 150 میلیارد تومان اعتبار دولتی برای بازسازی و احداث مدارس زلزله‌زده شهرستان خوی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۲۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص 150 میلیارد تومان اعتبار دولتی برای بازسازی و ساخت مدارس زلزله‌زده خوی

علی مطهری درخصوص اعتبارات اختصاص‌یافته به بازسازی و احداث مدارس زلزله‌زده شهرستان خوی اظهار کرد: «حدود 2 میلیارد تومان در بین مدارسی که دارای آسیب‌دیدگی جزیی بودند توزیع شد. در این حوزه عملیات بهسازی و تعمیر مدارس بدون استفاده از پیمانکار بود و تمامی مراحل با نظارت مدیران مدارس آسیب‌دیده انجام شد.»

وی درباره میزان اعتبار تخصیص یافته برای تخریب و بازسازی مدارس آسیب‌دیده گفت: «در این خصوص هم از ظرفیت خیرین و هم از ظرفیت اعتبارات دولتی استفاده شده است. خوشبختانه در این باره نزدیک به 150 میلیارد تومان اعتبار دولتی تزریق شده است که نشان از توجه ویژه دولت به امر آموزش و پرورش دارد.»

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در ادامه با بیان اینکه مشارکت خیرین نیز در امر بهسازی و بازسازی مدارس خوی در حد عالی بوده است، عنوان کرد: «در حال حاضر خیرین همه تعهدات خود را شروع کرده‌اند و شاهد هستیم که در سطح شهرستان مشغول به احداث و بازسای مدارس هستند. واقعا از روز اول خیرین مدرسه‌ساز همراه و همگام ما بودند و کمک‌های قابل توجهی در این حوزه داشته‌اند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار