مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی:

سازمان دانش‌آموزی مصداق مردمی سازی و حلقه اتصال جامعه و آموزش و پرورش است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی سازمان دانش‌آموزی را مصداق مردمی سازی و حلقه اتصال جامعه و آموزش و پرورش عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی مصداق مردمی سازی و حلقه اتصال جامعه و آموزش و پرورش است

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به همراه رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی به مناسبت سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی با رییس و اعضای سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی دیدار کرد.

علی مطهری در این دیدار به اهمیت فعالیت های سازمان دانش آموزی اشاره کرد و گفت: نظام و حاکمیت در هر برنامه و فعالیتی که به گروه‌های مردمی به خصوص جوانان اعتماد کرده، موفقیت را به همراه داشته است؛ سازمان دانش آموزی یکی از مصداق های مهم و بارز این مهم است.

وی افزود: باور به سازمان دانش آموزی و تشکل های دانش آموزی همان باور به ظرفیت های درون سازمانی است، این مجموعه ظرفیت تصمیم سازی و مدیریت برنامه های مختلف دانش آموزی را دارد، همچنین حلقه های اتصال دانش آموزان با مسئولین و حاکمیت با فعالیت سازمان دانش آموزی کامل می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی تربیت را مقدم بر آموزش خواند گفت: سند تحول بنیادین نقشه راه نظام تعلیم و تربیت به حساب می آید، موضوع تربیت تمام ساحتی مورد تأکید این سند است، همه مجموعه های آموزش و پرورش باید بستر را برای تربیت فراهم سازند، سازمان دانش آموزی نیز مجری تربیت اجتماعی دانش آموزان است.

مطهری ادامه داد: جریان تربیتى دانش آموزان نیازمند یک برنامه ریزى دقیق و ترسیم راه‌های کوتاه مدت و بلندمدت است. سازمان دانش آموزى یکی از مجموعه هاى جریان‌ساز و بازوى اجرایى و فکرى نهاد تعلیم و تربیت در رسیدن دانش آموزان به حیات طیبه مورد اشاره در سند تحول بنیادین به حساب مى آید.

مطهری در پایان برای حل موضوعات و مشکلات سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی در بخش های نرم افزاری و سخت افزاری قول مساعد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار