جشن سپاس معلم در آموزشگاه شهید فولادی 2 بوشهر برگزار شد/ فیلم

بوشهر (پانا) - جشن سپاس معلم با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر، رئیس اداره سوادآموزی، مدیر و کارکنان سازمان دانش‌آموزی استان بوشهر، مربیان و دانش‌آموزان شهید فولادی 2 بوشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
جشن سپاس معلم در آموزشگاه شهید فولادی 2 بوشهر برگزار شد/ فیلم

محمود حق دوست معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در جشن سپاس معلم آموزشگاه شهید فولادی 2 بوشهر اظهار کرد: جشن سپاس معلم نشانه توجه به فداکاری، شکیبایی، تعهد و معنویت معلمان است که هرسال با شکوه تر از سال قبل برگزار می شود.

حق دوست گفت: تحصیل ، تهذیب و ورزش بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب از اولویت های اصلی برای دانش آموزان است.

حق دوست تصریح کرد: شما دانش آموزان که با تحصیل و تهذیب و ورزش با روحیه انقلابی همچنان در برابر توطئه های دشمن بایستید و با ادامه مسیر شهدا فریب حرفهای دشمنان را نخورید.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دانش آموزان عزیز اگر می خواهید بر زندگی تان مسلط شوید و در کارهایتان موفق باشید اولین کار آن است که برنامه ریزی اصولی داشته باشید تا بتوانید اهداف و نیازهایتان را برآورده کنید و در کنار علم توام با عمل و ورزش باعث نشاط روح و روان و شادابی درونی تان می شود، پس هر سه باید باشد تا نتیجه کارتان مطلوب واقع شود.

خبرنگار : عبدالحسین صادقی و ضحی محمد حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار