یک پیشکسوت فرهنگی بوشهری:

معلمان جلا و صفای معنوی به زندگی دانش‌آموزان می‌دهند

بوشهر (پانا) - یک پیشکسوت فرهنگی گفت معلم می‌کوشد تا بهترین‌ها را به شاگردانش تقدیم کند. مهر و محبت، معرفت، عشق و دوست داشتن، رمز و رازهای زندگی، چگونه زیستن و در نهایت علم و دانش و مهارت‌ها و فنون را به آنها بیاموزد. در واقع معلم جلا و صفای معنوی به زندگی دانش‌آموزان می‌دهد.

کد مطلب: ۱۲۷۵۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
معلمان جلا و صفای معنوی به زندگی دانش‌آموزان می‌دهند

زهرا عرفان از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت استان بوشهر در گفت و گو با پانا به مناسبت روز معلم گفت: «معلم الگوی اخلاقی و رفتاری دانش آموزان است که همیشه برای رشد فکری و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان تلاش می کنند.»

عرفان افزود: «معلم می کوشد تا بهترین ها را به شاگردانش تقدیم کند. مهر و محبت، معرفت، عشق و دوست داشتن، رمز و رازهای زندگی، چگونه زیستن و در نهایت علم و دانش و مهارت ها و فنون را به آنها بیاموزد.»

وی ادامه داد: «اولین معلم های من پدر و مادرم هستند که صادقانه و خالصانه با همه وجود زحمت کشیدند تا من مسیر درست را انتخاب کنم. در زندگی، در محیط کار و در سطح جامعه با قشرهای مختلف بگونه ای شایسته عمل کنم که مورد رضای خداوند باشد.»

عرفان گفت: «امروز به خود می بالم که در این روزهای مبارک یادی کنم از معلمان دبستانی، راهنمایی، دبیرستانی و دانشگاهی ام که لحظه لحظه های زندگیم از وجود نازنین و گوهر بارشان آکنده شده است.»

عرفان تصریح کرد: «درس هایی که من از محضرشان فرا گرفته ام جلا و صفای معنوی به زندگی ام داده است.»

این پیشکسوت فرهنگی افزود: «آنچه امروز می توانم تحت عنوان قدردانی به معلمانم ابراز کنم، این است که دست های معلمانم را می بوسم و دعای خیر نثارشان می کنم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار