نواخته‌شدن زنگ سپاس معلم در مدارس استان بوشهر

بوشهر (پانا) - همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم زنگ سپاس معلم در مدارس استان بوشهر نواخته شد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
نواخته‌شدن زنگ سپاس معلم در مدارس استان بوشهر

زنگ سپاس معلم به مناسبت گرامیداشت ۱۲اردیبهشت، سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری با حضور مدیرکل آموز و پرورش استان بوشهر در مدرسه شهید عاشوری کنگان نواخته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در آئین نواختن زنگ سپاس معلم در مدرسه شهید عاشوری شهر کنگان اظهار کرد:‌ استان بوشهر برای اجرای سند تحول بنیادین پیوست عملی داشته است و امسال ۱۰ مدرسه تراز انقلاب اسلامی بر اساس شاخص‌های تدوین شده معرفی خواهند شد.

علی موحدی با بیان اینکه مدارس در کار تشکیلاتی نقش دارند، گفت: دانش آموزان در مدرسه باید با کار تشکیلاتی، جمعی آشنا شوند تا در جامعه مسئولیت پذیر شوند.

وی با اشاره به اینکه دانش آموز تراز انقلاب اسلامی باید در مسیر زندگی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا توجه کنند، افزود: آینده از آن جوانان خواهد بود و دانش آموزان باید نسبت به ظرفیت‌های خود توجه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر اینکه۱۲ اردیبهشت فقط روز معلم نیست، عنوان کرد: از اول مهر که زنگ آغاز سال تحصیلی به صدا در می آید و نفس معلم در کلاس درس می‌دمد، روز معلم است.

وی ادامه داد: بر اساس تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند و امروز در این مراسم از زحمات و تلاش‌های مجاهدانه به ۱۵هزار معلم شاغل و ۱۲هزار معلم بازنشسته استان بوشهر قدردانی می‌کنیم.

موحدی خاطرنشان کرد: پرچم هویت ملی ماست و برای اینکه این پرچم اهتزاز باشد ۳۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است؛ بنابراین همگان موظف هستیم به این پرچم و سرود عشق بورزیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار