رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

مجلس به‌دنبال ساماندهی محصولات تولیدشده هنرستان‌های کشاورزی است

تهران (پانا) - یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت جلساتی با هنرستان‌های کشاورزی برگزار شده است؛ از آنها درخواست شد که نیازمندی‌ها و توانمندی‌ها، اراضی و‌ ماشین‌آلات خود را جمع‌آوری کنند و به کمیسیون ارائه دهند تا از ظرفیت آنها حداکثر استفاده شود.

کد مطلب: ۱۳۴۱۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مجلس به‌دنبال ساماندهی محصولات تولیدشده هنرستان‌های کشاورزی است

سرمایه‌گذاری در بخش آموزش کشاورزی از اهمیت بسیاری برخوردار است و غفلت از این مهم، خسارت‌های جبران‌ناپذیری را بر اقتصاد کشور و امنیت غذایی مردم به همراه خواهد داشت.

در همه کشورهای دنیا به کشاورزی نگاه ویژه‌ای دارند و حمایت‌های بسیار زیادی می‌کنند؛ این حمایت‌ها علاوه بر بخش تولید، در صادرات محصولاتشان هم انجام می‌شود که موجب می‌شود بتوانند بازارهای دنیا را تسخیر کنند. به نظر می‌رسد یکی از ضرورت‌ها، مدیریت و ساماندهی محصولاتی است که توسط هنرستان‌ها تولید می‌شود.

احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با پانا در خصوص تولید محصولات کشاورزی توسط هنرستان‌ها، اظهار کرد: «هنرستان‌‌های کشاورزی زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش هستند؛ جلساتی با این مجموعه برگزار شده است. از آنها درخواست کردیم که نیازمندی‌ها و توانمندی‌ها، اراضی و‌ ماشین آلات خود را جمع آوری کنند و به ما اطلاعات دهند.»

وی افزود: «یک جلسه مشترک بین کمیسیون کشاورزی و وزارت جهاد کشاورزی تشکیل می‌شود تا از این ظرفیت حداکثر استفاده را داشته باشیم.»

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: «پیش‌بینی من این است که اگر استقبال شود، همکاری‌های بیشتری بین مجلس و وزارت آموزش و پرورش ایجاد خواهد شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار