قائم‌مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی در آیین افتتاحیه اردوی ملی خبرنگار مسئله‌محور پانا:

روایت امید ماموریت خبرنگاران دانش‌آموز/ آغاز فرایند حرفه‌ای‌سازی دانش‌آموزخبرنگاران با اردوهای مسئله‌محور/ تدوین نظام آموزشی مستمر برای خبرنگاران دانش‌آموز

تهران (پانا) - قائم‌مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی کشور، در آیین افتتاحیه اردوی ملی خبرنگار مسئله‌محور، با قدردانی از تلاش مدیران، مربیان و عوامل اجرایی اردو، بر ضرورت ترویج روایت امید در میان دانش‌آموزان خبرنگار تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۵۶۲۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
روایت امید ماموریت خبرنگاران دانش‌آموز/ آغاز فرایند حرفه‌ای‌سازی دانش‌آموزخبرنگاران با اردوهای مسئله‌محور/ تدوین نظام آموزشی مستمر برای خبرنگاران دانش‌آموز

به گزارش خبرنگار پانا، آیین افتتاحیه اردوی ملی دانش‌آموزی خبرنگار مسئله‌محور پانا با حضور صادق حسین‌زاده ملکی معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش، علی فلاحتکار قائم‌مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی کشور و جمعی از مدیران استانی، مربیان، پیشکسوتان و دانش‌آموزان منتخب از سراسر کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

علی فلاحتکار در این مراسم ضمن خوش‌آمدگویی به دانش‌آموزان، از تلاش‌های چندماهه همکاران خود در سازمان دانش‌آموزی، معاونت پشتیبانی، مدیران استانی و مربیانی که دانش‌آموزان را همراهی کردند، تقدیر کرد و گفت: کار مربیان که دانش‌آموزان را همراهی کردند کاری پر ریسک و دشوار بود و از همه دست‌اندرکاران به‌ویژه مربیان و پیشکسوتان که بار اجرای اردو را بر دوش کشیدند، صمیمانه سپاسگزارم.

قائم‌مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی با اشاره به اهمیت روایت‌گری در رسانه، خطاب به دانش‌آموزان تاکید کرد: روایت امید، مسئله‌ای گمشده در جهان امروز است و شما باید با قدرت این برگ برنده را در دست بگیرید. ما در این اردو سه روز فرصت داریم تا درباره شیوه‌های روایتگری، نوع نگاه به مسائل کشور و روایت‌های مورد نیاز ایران عزیز، گفت‌وگو کنیم.

وی افزود: این اردو نقطه پایان نیست؛ بنا داریم با نظام ارزیابی طراحی‌شده، فرآیندهای رفت‌وبرگشت آموزشی را در طول سال ادامه دهیم و در قالب پروژه‌های چندماهه، گروه‌های کوچک‌تر و هدفمندتری را برای تداوم آموزش و فعالیت‌های رسانه‌ای دانش‌آموزی تشکیل دهیم.

فلاحتکار همچنین از برنامه‌ریزی برای ایجاد مدل مدرسه‌ای تربیت خبرنگار خبر داد و گفت: تلاش داریم تا در هر مدرسه حداقل یک خبرنگار تربیت شود و این مدل به صورت گسترده در سطح کشور پیاده‌سازی گردد.

وی در پایان ضمن تاکید بر نظم و انسجام در اجرای برنامه‌ها، از دانش‌آموزان خواست تا به موقع در کلاس‌ها حضور یافته و با روحیه‌ای فعال در فعالیت‌های اردو مشارکت داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار