مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدا آذربایجان‌غربی:

عدالت آموزشی در برنامه‌های فرهنگی تداوم داشته باشد

ارومیه (پانا) - مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت در جهت یاری رساندن به دانش‌آموزان ضعیف در بعد علمی برنامه‌ریزی مناسب، عدالت آموزشی در برنامه‌های فرهنگی تداوم داشته باشد.

کد مطلب: ۱۳۳۸۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
عدالت آموزشی در برنامه‌های فرهنگی تداوم داشته باشد

سرهنگ شهاب احمدی در جمع اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج فرهنگیان آذربایجان غربی اظهار کرد: آموزش و پرورش به‌عنوان گسترده‌ترین نهاد تربیتی در جوامع بشری است و این نهاد زیربنای توسعه اجتماعی، فرهنگی، سیاسی هر جامعه است.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: عملیاتی کردن جهاد تبیین، از رسالت‌های اصلی آموزش و پرورش است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: با توجه به تبلیغات گسترده دشمنان، ضرورت دارد از فرصت دهه فجر برای تقویت باورهای انقلابی به ویژه بین دانش آموزان استفاده کنیم.

وی به نقش ارزنده معلمان در پیروزی و شکل گیری انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: امروز هم به نقش تبلیغی معلمان سختکوش در تحقق اهداف عالی انقلاب نیازمندیم، معلمانی که همیشه در همه صحنه ها حضور داشته و دارند، فرهنگیان شریف در صدر اعتماد عمومی جامعه هستند و می توانند فرهنگ‌ساز و تمدن ساز و شکل دهنده باورهای انقلابی و مذهبی بین دانش آموزان باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار