مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

منطق و تفکر بسیج درآموزش و پرورش جاری است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی عنوان کرد منطق و تفکر بسیجی درآموزش و پرورش جاری است.

کد مطلب: ۱۳۳۳۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
منطق و تفکر بسیج درآموزش و پرورش جاری است

علی مطهری در دیدار با مسئولین سازمان بسیج فرهنگیان و سازمان بسیج دانش آموزی اظهار کرد: هدف و فلسفه بسیج، تربیت نسل انقلابی و پا در رکاب برای نظام اسلامی است، تا بتوانیم نسل انقلابی دهه نود را به نسل دهه شصت و پنجاه متصل کنیم.

وی افزود: یکی از رسالت های اصلی آموزش و پرورش تربیت نسلی انقلابی در عرصه های مختلف علمی است که این مهم با همکاری و تعامل بسیج محقق می شود.

سرهنگ شهاب احمدی، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدا در این دیدار با اشاره به ریشه دشمنی های نظام استکبار با جمهوری اسلامی بیان کرد: وجود ایران قوی و مقتدر، موقعیت جغرافیایی و استراتژیک، ویژگی‌های جمعیتی ایران اسلامی باعث شده نظام سلطه چشم طمع به این منطقه داشته باشد، مزید بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ادبیات و گفتمان جدیدی را در منطقه و جهان ایجاد کرد و تمام منافع استکبار و در راس آن آمریکا را تحت الشعاع قرار داد.

احمدی به حضور پرشور فرهنگیان در عرصه های بزرگ اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور فرهنگیان در خط مقدم تعلیم و تربیت و حساس بودن رسالت آموزش و پرورش باید با تاسی از آرمان های انقلاب اسلامی و داشتن تفکر بسیجی میدان را برای پیشرفت در زمینه بزرگ علمی و فرهنگی هموار کنیم.

وی در ادامه مطرح کرد: در اتفاقات اخیر به لطف خدا و با درایت رهبر معظم انقلاب، بصیرت ملت بزرگ ایران و تدابیر و برنامه ریزی‌هایی که از سوی نیروهای امنیتی و انتظامی انجام شد، آتش این فتنه نیز خاموش شد، خواب‌های آشفته دشمنان قسم خورده نظام اسلامی تعبیر نشده و نخواهد شد.

سرهنگ خلیل نژاد مسئول سازمان بسیج دانش آموزی با تاکید بر حضور پررنگ بسیج در برنامه‌های فرهنگی در مدارس تشریح کرد: ما همه‌ساله عضویت بالایی در این سازمان داریم، دانش‌آموزان بسیجی با حضور در اردوهای راهیان نور منش و دفاع از حق و حقوق کشور را یاد میگیرند، پویش همکلاسی مهربان و تهیه لوازم‌التحریر، طرح هجرت و رنگ‌آمیزی مدارس مناطق محروم توسط خود دانش‌آموزان از جمله برنامه های اجرایی سازمان بسیج دانش آموزی در طی سال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار