مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

بانوان فرهنگی باید در زمینه جهاد تبیین پیشقدم و پیشرو باشند

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت جهاد تبیین از ملزومات کار معلمی است و بانوان فرهنگی در این زمینه باید پیشقدم باشند.

کد مطلب: ۱۳۳۸۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
بانوان فرهنگی باید در زمینه جهاد تبیین پیشقدم و پیشرو باشند

آئین گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه، الگوی سوم زن مسلمان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، نماینده ولی فقیه در استان، معاون پرورشی و فرهنگی، مسئولان اداری و بانوان فرهنگی استان در سالن اندیشه برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در این نشست ضمن تبریک روز زن و روز مادر و ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س)به بانوان فرهنگی، اظهار کرد: بانوان فرهنگی فرهیختگان و اندیشمندانی هستند که با تلاش مستمر خود در سیستم تعلیم و تربیت موجبات هم افزایی و دستیابی به اهداف عالی آموزش و پرورش فراهم می کنند.

علی مطهری به تعمیق حضور و اثربخشی بانوان در دوران بعد از انقلاب اشاره کرد و افزود: امروز در جامعه اسلامی با ایجاد بسترهای مناسب شاهد پیشرفت‌های چشمگیر بانوان فرهنگی هستیم که با الگوگیری از اسوه زنان عالم بانو فاطمه زهرا (س) به فعالیت های اجتماعی می پردازند؛ مشارکت بانوان فرهنگی در تصمیم‌سازی های آموزش و پرورش یکی از مهمتریت رویکردهای مجموعه مدیریتی است که با شدت و دقت بیشتری پیگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: با وجود تبلیغات سو دشمن، در دین مبین اسلام حضور زنان در فعالیت های اجتماعی یک ضرورت عنوان شده و باید با ایجاد بستر و زمینه های مشارکتی و مناسب از ظرفیت‌های علمی و تخصصی آنان در تصمیم گیری های همه جانبه در تمام عرصه های جامعه بهره مند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار