معلمان در تعمیق و گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت نقش اساسی دارند

ارومیه (پانا) - مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: معلمان با حضور در خط اول مقدم آموزش در گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت نقش اساسی دارند.

کد مطلب: ۱۳۲۹۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
معلمان در تعمیق و گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت نقش اساسی دارند

سرهنگ شهاب احمدی در همایش سالانه مدیران کانون، روسای هیئت اندیشه ورز و مربیان حلقه صالحین با اشاره به عملیات های مختلف دشمنان در جنگ نرم گفت: معلمان، تاریخ هشت سال دفاع مقدس را مطالعه و به دانش آموزان انتقال دهند، چون امروز دانش آموزان نیازمند اطلاع از رشادت ها و آرمان ها و مفاهیم شهید وشهادت است.

وی ادامه داد: تفکر بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه جا ساری و جاری است ومأموریت‌های بسیج حضور در صحنه‌های مختلف نظام می‌باشد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدا آذربایجان غربی اذعان کرد: یکی از مسائل قابل توجهی که به عنوان یک چالش و یک موضوع گمراه کننده‌ای که ما با آن مواجه هستیم این است که تفسیر مفاهیم دینی ما توسط بیگانه‌ها روایت می‌شود و ابزار آنها رسانه‌ها و ماهواره ها و فضای مجازی است،نقاط قوت و دستاوردهای کشور را می‌پوشانند و تبیین نمی‌کنند و ایران را یک کشور ضعیف و سیاه جلوه می‌دهند.

احمدی اضافه کرد: برای مقابله با هجمه گسترده فرهنگی دشمن، باید با تامین نیروی انسانی متخصص و کارآمد و تجهیزات مناسب با تمام توان از رویکرد توسعه و تقویت فعالیت‌های عقیدتی سیاسی حمایت و پشتیبانی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار