استقبال خانواده‌های ایرانی از لوازم‌التحریر تولید داخلی

بهارستان یک (پانا)- این روز‌ها که آغاز سال تحصیلی جدید نزدیک می‌شود، فروشندگان لوازم‌التحریر از استقبال خانواده‌های ایرانی از لوازم‌التحریرهای تولید داخلی خبر می‌دهند.

کد مطلب: ۱۳۱۰۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
استقبال خانواده‌های ایرانی از لوازم‌التحریر تولید داخلی

حال و هوای عجیبی است؛ گویی مداد رنگی‌ها برق می‌زنند. جامدادی‌ها زیباتر شده‌اند و کوله پشتی‌ها رنگ و جلوه زیبایی به خود گرفته‌اند. دانش‌آموزان غرق در فکر انتخاب صحیح و به صرفه لوازم نوشت‌افزار هستند و والدین برای یک سال رشد فرزندان خود، ذوق دارند. سال تحصیلی جدید، آغاز شور و شوق جدید و نگاهی عمیق تر به دنیای تحصیل است.

به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید، خبرنگار پانا بهارستان یک در بازار لوازم‌التحریر حضور یافت و فروشندگان لوازم‌التحریر شهرستان بهارستان در گفت و گو با پانا به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

در طی این گفت‌وگو، حسین یادگاری فروشنده بهارستانی به بزرگترین دغدغه بازار نوشت افزار اشاره کرد و گفت: «هم‌اکنون بزرگترین و مهم‌ترین دغدغه تمام فروشندگان لوازم‌التحریر برای فروش، ارائه محصولات باکیفیت و به صرفه با قیمت مناسب برای خانواده‌های ایرانی است؛ زیرا رضایت مشتری، از مهم‌ترین خواسته‌های هر فروشنده‌ در راستای فروش محصولات خود است.»

وی کسب رضایت خریدار را امری مهم دانست و گفت: «احساس شادی و رضایت دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها نیز موجب احساس رضایت و شادی ما است و همواره در تلاش هستیم تا نسبت به این موضوع، کم توجهی نشود.»

یادگاری در ادامه ضمن اشاره به افزایش قیمت‌ها و گرانی‌های اخیر در بازار لوازم‌التحریر، تصریح کرد: «به‌طور قطع افزایش قیمت‌ محصولات بازار لوازم‌التحریر، افزایش نرخ ارز و تعداد محصولات وارداتی از کشورهای خارجه به ایران است که روی تمام محصولات، تاثیرگذار است و موجب افزایش قیمت آنها می‌شود.»

علی محمدی از دیگر فروشندگان لوازم‌‌التحریر در این گفت‌وگو به نوسان قیمت در بازار اشاره کرد و گفت: «نوسان قیمت در تمامی سال‌ها وجود داشته است؛ اما امسال با افزایش قیمت زیادی رو‌به‌رو هستیم و این امر موجب شده تا خانواده‌ها در پی خرید اجناس با قیمت پایین‌تری بروند که بتوانند وسایل مورد نیاز فرزندان خود را برای شروع سال‌تحصیلی فراهم کنند.»

شایان ذکر است، نه تنها امسال، بلکه سال‌های گذشته، استقبال خانواده‌ها از لوازم‌التحریر ایرانی، افزایش پیدا کرده است؛ تنها به دو دلیل افزایش تولید نوشت افزار از سمت تولیدکنندگان داخلی و رسانه‌های ملی که تلاش بسیاری برای به نمایش گذاشتن نوشت‌افزار ایرانی دارند تا تولیدکنندگان سود کافی از فروش نوشت افزار را داشته باشند.

خبرنگار دانش‌آموز: نفیسه کمالی‌نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار