مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

دعوت از اولیا برای مشارکت موثر در انجمن‌ها و امور مدرسه به‌عنوان شرکای تعلیم و تربیت

بهارستان یک (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بنا به تاکید دولت بر مردمی‌سازی و مشارکت، از همه اولیا برای مشارکت موثر در انجمن ها و امور مدرسه به عنوان شرکای تعلیم و تربیت دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۱۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
دعوت از  اولیا برای مشارکت موثر در انجمن‌ها و امور مدرسه به‌عنوان شرکای تعلیم و تربیت

همزمان با سراسر کشور و با حضور انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، زهرا پناهی‌روا مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان، مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش و مسئولین شهرستان بهارستان، آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در دبستان رضوان برگزار و زنگ تربیت نواخته شد.

مسعود بهرامی در مراسم بازگشایی مدارس شهرستان بهارستان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امسال با توجه به تقارن بازگشایی مدارس با ایام رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، «تربیت تمام ساحتی در پرتو مهر محمدی» شعار سال تحصیلی جدید اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران است؛ بنابراین امید است تا در پرتو مهر محمدی بتوانیم در ساحت‌های مختلف تربیتی خدمت‌گزار دانش‌آموزان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در ادامه و در خطاب به معلمان، با تشبیه آنان به سربازان صف مقدم تعلیم و تربیت اظهار کرد: در ایامی که جهاد تبیین، یک تکلیف ولایی مقرر شده است، شما معلمان و همکاران گرامی، پیشگامان جهاد تبیین هستید.

وی در ادامه خطاب به دانش‌آموزان، بیان کرد: همه تلاش‌‌ ما برای این است که شما عزیزان بتوانید به مسیر رشد و اعتلای خود دست یابید، چرا که قطعا شما آینده‌سازان نظام جمهوری اسلامی ایران خواهید بود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پایان این مراسم، با توجه به تاکید دولت بر مردمی‌سازی و مشارکت از همه اولیا برای مشارکت موثر در انجمن‌ها و امور مدرسه به عنوان شرکای تعلیم و تربیت دعوت کرد.

در پایان این مراسم باشکوه معنوی، با یادمان شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا توسط مسئولین، نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی و عبور دانش‌آموزان از دروازه قرآن همراه بود.

دانش‌آموز خبرنگار: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار