سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

کمک‌های مومنانه، الگویی برای جامعه هستند

بهارستان یک (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در مراسم جشن شور عاطفه‌ها، کمک‌های مومنانه را الگویی برای تمام جوامع دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۳۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
کمک‌های مومنانه، الگویی برای جامعه هستند

مراسم جشن شور عاطفه‌ها با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و با حضور روح الله شریفی بخشدار گلستان، محمدرضا مددی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش گلستان و آیت اصلانی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برگزار شد.

اصلانی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در ابتدای مراسم ضمن خیر مقدم به میهمانان، کمک مومنانه را الگویی برای تمام جامعه خواند و گفت: نیازی نیست که همیشه این کمک‌ها پول باشد؛ برای نمونه افراد پیر به توجه بیشتر نیاز دارند و محبت ما به آن‌ها به گونه‌ای کمک و توجه به شمار می‌آید؛ یا پیدا کردن شغل برای فردی که بیکار و نیازمند است موجب می‌شود تا خانواده‌ای را نجات دهید.

وی تاکید کرد: دقت کنید که کمک‌های ما هرگز نباید با منت باشد و موجب از بین رفتن آبروی فرد نیازمند شود و عزت نفس آن شخص را خدشه‌دار کند.

در ادامه اصلانی به حفظ آبرو و شخصیت افراد اشاره کرد و گفت: شاید افراد نیازمندی در پیرامون ما باشند اما آن‌ها از ترس آبرو نتوانند تقاضای کمک کنند؛ از این‌رو به همان میزان که کمک به سایر افراد مهم است، حفظ آبرو و عزت نفس شخص نیازمند نیز حائز اهمیت است.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار