معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

با وجود حضوری بودن مدارس در سال تحصیلی جاری، برنامه بازگشایی مدارس را جدی بگیرید

کرج (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در نشست تخصصی مدیران مدارس شهرستان نظرآباد عنوان کرد با وجود قطعیت حضوری بودن مدارس در سال تحصیلی جاری، برنامه ملی بازگشایی مدارس را جدی بگیرید.

کد مطلب: ۱۳۰۷۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
با وجود حضوری بودن مدارس در سال تحصیلی جاری، برنامه بازگشایی مدارس را جدی بگیرید

در آستانه آغاز سال تحصیلی جلسه تخصصی مدیران مدارس ابتدایی با موضوع پروژه مهر، بازگشایی باشکوه مدارس، ارزیابی وضعیت مدارس در ثبت نام و کلاس بندی دانش آموزان با حضور مدیران مدارس در شهرستان نظر آباد برگزار شد.

سید محمود حسینی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، در جمع مدیران مدارس ابتدایی شهرستان نظرآباد، رهنمودهای لازم برای آغاز باشکوه سال تحصیلی جدید را در محورهای مختلف به مدیران مدارس ارائه کرد.

وی اظهار کرد: با وجود قطعیت حضوری بودن مدارس در سال تحصیلی جاری، برنامه ملی بازگشایی مدارس را جدی بگیرید و از هرحیث آماده پذیرش دانش آموزان باشید تا اولیا هیچگونه نگرانی از بابت مسائل بهداشتی و ... نداشته باشند.
حسینی اضافه کرد: یکی از مهمترین مسائل روز آموزش وپرورش بحث رتبه بندی و جمع آوری مدارک توسط همکاران است که مدیران مدارس نهایت همکاری را در صدور گواهی و ... با همکاران عزیز داشته باشند تا معلمین دلسوز ،دغدغه ای در این خصوص نداشته باشند و مدارک رتبه‌بندی نیز در مهلت مقرر بارگذاری شود.

معاون آموزش ابتدایی استان با اشاره به اهمیت ثبت اطلاعات دانش آموزان در سامانه سیدا، بر ثبت به موقع سفارش کتب درسی تاکید نموده و به جهت اهمیت موضوع، اهتمام لازم را در این خصوص خواستار شدند وی همچنین بهره مندی از ظرفیت‌های قانونی مشارکت اولیای دانش آموزان در امور مدرسه را مورد تاکید قرار دادند.

حسینی از مدیران خواست تا خود الگوی قانون مداری، شفافیت و اخلاق برای همکاران و اولیای دانش آموزان باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار