مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان:

همه دستگاه‌های اجرایی استان برای بازگشایی باشکوه مدارس با آموزش و پرورش همکاری کنند

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد یکی از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش، بحث بازگشایی است که امسال پس از دوسال تعطیلی، دانش‌آموزان از ابتدای مهر‌ در کلاس درس حضور خواهند داشت و همه دستگاه‌ها و نهادها باید برای موضوع بازگشایی مدارس اقدامات لازم را انجام دهند.

کد مطلب: ۱۳۰۷۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
همه دستگاه‌های اجرایی استان برای بازگشایی باشکوه مدارس با آموزش و پرورش همکاری کنند

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در این جلسه اظهار کرد: اگر حال آموزش و پرورش خوب باشد، وضعیت کل جامعه نیز رو به بهبود خواهد بود.

وی با اشاره به موضوع پروژه مهر و بازگشایی مدارس نیز تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش، بحث بازگشایی است که ما امسال پس از دو سال تعطیلی، دانش‌آموزان را از ابتدای مهرماه در کلاس درس خواهیم دید و همه دستگاه‌ها و نهادها باید برای موضوع بازگشایی مدارس اقدامات لازم را انجام دهند.

ابراهیمی افزود: اگر در راستای ارتقای کمی و کیفی آموزش و پرورش گام برداشته شود، همه، نفع آن را خواهند دید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: فضا و تجهیزات در بازگشایی مدارس بسیار حائز اهمیت است که در این موضوع ما در شهر اصفهان و شهرهای بزرگ دچار چالش هستیم.

وی با اشاره به معضل کمبود نیروی انسانی نیز خاطرنشان کرد: وضعیت نیروی انسانی ما بهتر است، اما این موضوع هنوز با ایده‌آل ما فاصله دارد و در حال تلاش هستیم تا در اول مهر هیچ کلاسی در استان بدون معلم باقی نماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار