به مناسبت ولادت امام رضا (ع) صورت گرفت؛

پیام تبریک معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان

اصفهان (پانا ) - مهدی نم نبات معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به مناسبت ولادت امام رضا (ع) پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۵۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان

مهدی نم نبات معاون پرورشی و فرهگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با صدور پیامی میلاد ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را به همه مسلمان و شیعیان جهان به ویژه مردم مومن و ولایی وشهید پروراستان اصفهان تبریک گفت.

در پیام تبریک مهدی نم نبات آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

میلاد سراسر نور و با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت ، حضرت علی بی موسی الرضا (ع) برای دوست داران ولایت ، مبین محبت ، ایثار و سخاوت به فرزندان نبوت و عصاره عشق به راه راستین اسلام ناب محمدی است . و چه نعمتی بالاتر از این که سرزمین با صلابت ایران اسلامی افتخار میزبانی آن امام رئوف و غریب را دارد ، و زیباتر آنکه مردمی که همواره دوستدار اهل بیت و حافظ ارزش ها و آرمان های اسلامی بوده و هستند ، همواره همچون پروانه ای عاشق گرد این شمع فروزان می چرخند و ارادت وافر خود را نسبت به این فرزند خورشید به منصه ظهور می گذارند .این روز ها و همزمان با میلاد فخر ایران اسلامی ، سرزمین ولایت و به ویژه شهرستان شاهین دژ مملو از عطر محبت و کرامت اهل بیت (ع) و شوق پرواز در صحنه سرای بارگاه ثامن الحجج هستند ودر روز میلاد فرزند زهرای اطهر (س) سر از پا نمی شناسند .

اینجانب ضمن تبریک این ایام میمون ، مبارک و نورانی محضر همه عاشقان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت در جای جای این کره خاکی و همچنین مردم قدرشناس استان اصفهان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان و اولیای آنان ، از خداوند بزرگ و بلند مرتبه برای همگان توفیق کسب فیض و بهره مندی بیش از پیش از دریای فضایل و کرامات این سرچشمه زلال رحمت الهی را مسألت دارم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار