پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم

معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم پیامی را صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۵۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر : متن پیام علی موحدی به شرح ذیل است:

به نام آن که جان را فکرت آموخت

دوازدهم اردیبهشت که به یاد بزرگ معلم انقلاب استاد شهید مرتضی مطهری به نام والای معلم نامگذاری شده است، تداعی کتنده‌ی کوشش خالصانه و جوشش همت عاشقانه‌ی کسانی است که الفبای توسعه، تعالی و توفیق جامعه را مشق و رسم می‌کنند.

معلمانی که به تعبیر مانای رهبر معظم انقلاب، افسران سپاه پیشرفت کشور هستند، وظیفه خطیر آموختن عمل به علم و آمیختن تحصیل به تهذیب را بر عهده دارند تا نسلی را پرورش دهند که ایران عزیز در گام دوم انقلاب، شاهد روزهای رخشان و درخشان‌تری باشد.

حال که پس از دو سال مجاهدت مومنامه‌ی معلمان عزیز در ایام کرونا برای برافروخته ماندن مشعل علم و معرفت، آموزش‌ به شرایط حضوری بازگشته است، جد و جهد همه همکاران عزیزم را در بازگرداندن نشاط و سرزندگی به محیط مدرسه ستوده و بر دستان یکان یکان شما، بوسه مهر و سپاس می‌زنم.

گرچه کشور عزیزمان در حال عبور از شرایط سخت اقتصادی است اما با همدلی و هماهنگی میان دولت مردمی ایران قوی آیت الله رئیسی و مجلس انقلابی و شورای محترم نگهبان، لایحه رتبه‌بندی معلمان با انجام اصلاحات به نفع فرهنگیان، تصویب و ابلاغ شده است تا با اجرای قریب الوقوع آن اندکی از دغدغه‌های معیشتی و به حق معلمان فروکاهد.

تقارن هفته معلم با عید فطر، عید معنا و معنویت را به فال نیک می‌گیریم چرا که عید فطر، جشن پایان ماه خودسازی و تزکیه نفس است و معلم هم کوشنده طریق قویم کاشتن بذر دانش و بینش بر لوح جان و ضمیر پاک دانش‌آموزان و تربیت و پرورش انسان است.

اینجانب با تمسک به روان شهدای فرهنگی و دانش آموز و با ادای احترام به روان پاک فرهنگیانی که در شرایط صعب و سخت کرونا از این دیار ناپایدار به سرای باقی کوچیده‌اند، فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به همه همکاران تلاشگر و کوشایم تبریک می گویم و دوام عزت و صحت همگان را از خداوند منان مسئلت ‌دارم.

علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار