برگزاری جلسه مشترک شورای معاونان اداره‌کل آموزش ‌و پرورش و نواحی‌ و مناطق استان‌گیلان

رشت (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت باید از همه ظرفیت‌ها در راه رسیدن به اهداف تعلیم و تربیت استفاده کرد و توجه به معیارهای فرهنگی در اولویت برنامه‌ها باشد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه مشترک شورای معاونان اداره‌کل آموزش ‌و پرورش و نواحی‌ و مناطق استان‌گیلان

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد فائزی در جلسه مشترک شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان و نواحی و مناطق که در مجتمع فرهنگی دهکده ساحلی برگزار شد، ضمن تبریک عید نیمه‌شعبان و تشکر از زحمات مدیران و روسای ادارات استان در سال 1400، خاطرنشان کرد: در حوزه تعلیم و تربیت باید از بهترین‌ها استفاده کنیم و با موقعیت‌سنجی، خودمان را با ادارات دیگر مقایسه کنیم و از تجارب دیگران بهره ببریم.

وی در ادامه به اصل عدالت محوری اشاره کرد و افزود: تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب و با توجه به ساحت‌های شش‌گانه و برنامه سند تحول مدنظر ما باشد و این امر مستلزم توجه به اصل عدالت‌محوری در مباحث آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان است.

فائزی همچنین بر مقوله فرهنگ و اهمیت توجه به آن تأکید کرد و گفت: فرهنگ حرم است و ما باید در برابر فرهنگ، حرم‌داری کنیم.

وی در ادامه به احیای بیش از پیش نمازخانه ها در مدارس اشاره کرد و افزود: با حضور پرشور مدیر، همکاران و دانش آموزان نماز جماعت مدارس برگزار شود و به موجب این توجه و حضور، دانش آموزان ترغیب و تشویق شوند.

شایان ذکر است مدیر کل آموزش و پرورش استان در پایان جلسه پیرامون موضوعاتی از قبیل: کمبود نیروی انسانی، هدایت تحصیلی دانش آموزان و توجه جدی در این زمینه، اختصاص ۱۵۰میلیارد ریال جهت ساخت یک زمین چمن مصنوعی و ساحلی برای همه مناطق ۳۴ گانه استان، ستاد اسکان و ... توضیحاتی ارائه نمود و از گروه سرود جواد الائمه کومله به جهت اجرای زیبای مولودی خوانی در مراسم تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار