مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸:

هدف از تشکیل نظام تعلیم و تربیت، تحقق تربیت است

تهران (پانا) - درمراسم اختتامیه نخستین جشنواره استعدادیابی دانش‌آموزان رشته قرائت و ترتیل، آموزش و پرورش منطقه8 و بسیج دانش‌آموزی، علی آمره سرپرست آموزش و پرورش منطقه با تأکید بر نظام تربیتی که باید مبتنی بر ارزش ها و معنویات باشد، هدف از تشکیل نظام تعلیم و تربیت را تحقق تربیت دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۴۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
هدف از تشکیل نظام تعلیم و تربیت، تحقق تربیت است

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره استعدادیابی دانش آموزان رشته قرائت و ترتیل، برنامه مشترک آموزش و پرورش منطقه 8 و بسیج دانش آموزی در محل سالن شهید آوینی اداره آموزش و پرورش منطقه 8 با حضور مهدی نعیمی رئیس اداره قرآن و عترت و نماز اداره کل شهر تهران، علی آمره مدیر آموزش و پرورش منطقه، دانش آموزان برگزیده برنامه استعدادیابی که به مرحله نهایی راه یافته بودند و خانواده هایشان، اعضای شورای معاونین منطقه و بسیج ناحیه شهید بهشتی 8 در سالن شهید آوینی برگزار شد.

در این برنامه، علی آمره مدیر آموزش و پرورش منطقه ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین و قاریان و اساتید در جلسه تاکید کرد: هدف از تشکیل نظام تعلیم و تربیت، تحقق تربیت است و تربیت بایستی شکل بگیرد.

وی افزود: آموزش بستری است برای رسیدن به تربیت و شکل و شمایل آموزش در همه کشورها یکی است و آنچه که موجب تعالی و تفاوت و افتخار می شود بحث تربیت است. نظام تربیتی که مبتنی بر مبانی تعلیم و تربیت اسلامی است، باید مبتنی بر ارزش‌ها و معنویت باشد.

آمره خاطرنشان کرد: در جهان کنونی آن چیزی که وجود ندارد یا کمرنگ است معنویت و تکنولوزی پیشرفته است. علوم مختلف رشد کرده ولی مردم جهان به آرامش و سعادتی که انتظارش را داشته اند، نرسیده اند چرا که نبود معنویت در سطوح مختلف جامعه جهانی و در جهان بینی و فلسفه های دنیای غرب و شرق، موجب بروز قتل و کشتار و جنایت شده است و آن چیزی که ما را به سعادت می رساند مکتب اسلام و ارزش‌های اسلامی است.

در این مراسم که با تلاوت بسیار زیبا و روح نواز نفر اول مسابقات امیرعلی یادگاری و حضور اساتید قرآن از جمله محمدحسین سعیدیان شروع شد،با تلاوت و صدای دلنشین سعید پرویزی و تجلیل و تقدیر از برگزیدگان قرآنی به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار