سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

اهمیت تلاقی دستگاه تعلیم و تربیت با اسوه‌های شهادت و ایثار

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در آیین تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران فرهنگی شهرستان‌های استان تهران بر تلاقی آموزش و پرورش و اسوه‌های شهادت و ایثار تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۳۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
اهمیت تلاقی دستگاه تعلیم و تربیت با اسوه‌های شهادت و ایثار

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسعود بهرامی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با گرامیداشت 22 اسفند روز شهید همزمان با اعیاد شعبانیه تأکید کرد: آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با 21 منطقه و شهرستان و تعداد بیش از یک میلیون نفردانش‌آموز برای آموزش و پرورش کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: رکن اصلی تربیت در آموزش و پرورش، مقام شامخ معلم است و هر اتفاقی که در این دستگاه رخ دهد به ثمر نخواهد نشست مگر به واسطه مقام معلم.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند معلّمین، افسران سپاه پیشرفت کشورند و این پیشرفت تنها به واسطه معلمین میسر خواهد بود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به لزوم تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران اظهار کرد: هر آنچه که داریم و هر آنچه که هست از برکت خون شهدااست و این شجره طیبه در دفاع از کیان حرم حضرت زینب(س) و حریم امنیت ملی همچنان برقرار است.

بهرامی با اشاره به اهمیت تلاقی دستگاه تعلیم و تربیت با اسوه‌های شهادت و ایثار تصریح کرد: اگر در آموزش و پرورش بتوانیم محل تلاقی این دو باشیم هم دنیای خود را آباد کرده‌ایم و در آخرت عاقبت به خیر خواهیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار