در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال جدید انجام شد

قدردانی استاندار ایلام از آموزش و پرورش برای بازگشایی مطلوب مدارس

ایلام (پانا) - اولین نشست شورای آموزش و پرورش استان ایلام در سال ۱۴۰۱ با حضور حسن بهرام‌نیا استاندار و همچنین علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد و از آموزش و پرورش به خاطر بازگشایی مطلوب مدارس قدردانی شد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی استاندار ایلام از آموزش و پرورش برای بازگشایی مطلوب مدارس

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، حسن بهرام‌نیا در این نشست ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، با تاکید بر اهمیت جلسات شورای آموزش و پرورش، آینده مملکت را در گرو پیشرفت‌های این نهاد دانست و با توصیه به حضور فعال و ایجاد نقش موثر اعضا در این جلسات، زمینه حل مشکلات دستگاه تعلیم و تربیت را فراهم کنند.

استاندار ایلام با اشاره به تصویب موارد مطرح شده در جلسه، اجرایی شدن این مصوبات را خواستار شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از زحمات ستاد اسکان فرهنگیان از تلاش‌های آنان در سطح استان برای فراهم کردن فضایی مناسب جهت مهمانان نوروزی قدردانی کرد.

حسن بهرام نیا در پایان به بحث بازگشایی و ادامه فعالیت آموزش حضوری مدارس اشاره کرد و افزود: با توجه به آسیبی که دانش‌آموزان در دوران کرونا دیده‌اند تصمیم ستاد ملی کرونا بر بازگشایی مدارس تصمیمی معقول بود و از بازگشایی مطلوب واحدهای آموزشی در سطح استان ایلام تشکر می‌کنم.

علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این نشست با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و همچنین سال نو، ضمن قرائت دستور کار جلسه، با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اجرایی شدن مصوبات جلسات قبل، گزارشی درباره بازگشایی مدارس ارائه کرد و افزود: برای رصد و نظارت بر ادامه‌ فرایند آموزش حضوری دانش آموزان در روزهای آغازین آموزش حضوری در سال جدید نزدیک به ۵۰ درصد از مدارس سطح استان توسط تیم‌های ارزیابی و عملکرد استانی و شهرستانی مورد بازدید قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام همچنین از نقش موثر و همکاری رسانه‌ها در راستای بازگشایی مدارس تقدیر کرد.

گزارش پیگیری انتقال سند املاک پیشنهادی آموزش و پرورش جهت مسکن فرهنگیان بین ادارات آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، امور اقتصاد و دارایی و ثبت اسناد و املاک، ادامه بررسی روند حل شدن مشکل حق انشعاب برق مدارس و پیگیری تخصیص اعتبار برای پروژه‌های نیمه تمام آموزش و پرورش و ... از جمله گزارش کار مصوبات جلسات قبل بود.

از مصوبات این جلسه نیز می توان به تلاش برای حل مشکل مدرسه خیرساز در شهرستان دهلران، همکاری و هماهنگی اداره منابع طبیعی و آموزش و پرورش و اختصاص زمین برای ساخت اردوگاه استانی دانش آموزی و همکاری ادارات کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش برای تعمیر و تجهیز و نوسازی زمین چمن ورزشی شهید بیگ‌محمدی اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار