مدیرکل قرآن و عترت آموزش و پرورش در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین:

۱۵ هزار روحانی در واحدهای آموزشی مسئولیت اقامه نماز را بر عهده دارند

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین و امام جمعه قزوین گفت که در واحدهای آموزشی کشور ۱۵ هزار روحانی مسئولیت اقامه نماز را بر عهده دارند.

کد مطلب: ۱۲۴۰۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
۱۵ هزار روحانی در واحدهای آموزشی مسئولیت اقامه نماز را بر عهده دارند

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی،‌ میکائیل باقری، مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش که در سفر یک روزه به دعوت معاونت پرورشی و فرهنگی در استان قزوین حضور پیدا کرده، با آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش در این دیدار ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) گفت: در بیشتر مدرسه های کشور نماز جماعت برگزار می شود، در واحدهایی که نماز جماعت برگزار نمی شود یا به افق شرعی نمی رسند یا به لحاظ تعداد محدود جمعیت دانش آموزی، امکان برگزاری نماز جماعت نیست.

وی در خصوص سه حوزه مشخص فعالیت‌ها در اداره کل قرآن، عترت و نماز در وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی ارائه کرد و گفت: ماموریت اصلی این اداره کل در بحث نماز نهادینه کردن فرهنگ نماز در بین دانش آموزان است، اولین قدم به همین منظور از جشن تکلیف آغاز خواهد شد.مدیریت در این برنامه ها اقتضایی و با توجه به شرایط خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار