در آیین تجلیل از حافظان قرآن شهرستان آمل؛

از 41 حافظ قرآن تجلیل شد

تهران (پانا) - مدیرکل امور قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خبر داد هر ۴۱ نفر حافظ کل قرآن از دارالقرآن‌های آموزش و پرورش، حافظ کل قرآن شدند.

کد مطلب: ۱۲۴۰۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
از 41 حافظ قرآن تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی، میکائیل باقری در آیین تجلیل از چهل و یک دانش آموز و معلم حافظ کل قرآن شهرستان آمل، گفت: وظیفه آموزش و پرورش تربیت حافظ کل قرآن نیست بلکه هدف آموزش و پرورش حفظ عمومی و حفظ قرآن در حد سه جز می باشد، اما تلنگر زدن و ایجاد انگیزه برای سوق دادن دانش آموزان و فرهنگیان به سمت فعالیت‌های قرآنی از جمله وظایف ماست.

وی افزود: با این که در شرح وظایف آموزش و پرورش، تربیت حافظ کل قرآن نیامده است اما دارالقرآن های ما توانستند تعداد زیادی از دانش آموزان و همکاران فرهنگی را به افتخار حفظ کل قرآن نائل کنند.

مدیرکل امور قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با بیان این که هر ۴۱ نفر حافظ کل قرآن که امروز از آنها تجلیل می کنیم از دارالقرآن های آموزش و پرورش، حافظ کل قرآن شدند، ابراز امیدواری کرد: ۷۵۰ نفری که در شهرستان آمل از بین دانش آموزان و فرهنگیان حافظ ۱۵ جز و یا زیر پانزده جزء قرآن هستند، تا یک سال دیگر انشاالله حافظ کل قرآن خواهد شد و امیدواریم شهرستان آمل قطب حفظ قرآن کریم در استان مازندران شود.

شایان ذکر است این مراسم به مناسبت چهل و یکمین سالگرد شهادت ۴۱ شهید حادثه ششم بهمن آمل برگزار شده و از ۴۱ دانش آموز و فرهنگی حافظ کل قرآن تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار