پیام تبریک باقری به برگزیدگان چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با صدور پیامی به برگزیدگان چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۴۲۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک باقری به برگزیدگان  چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، میکائیل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در پیامی کسب رتبه برتر مسابقات سراسری قرآن در بخش همخوانی و قرائت را به آقایان محمد جواد رضایی و امیر حسین رحمتی تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادران ارجمند؛ جناب آقایان محمدجواد رضایی (رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان و سرپرست گروه همخوانی حبل المتین) و امیر حسین رحمتی (رتبه اول پنجمین دوره مسابقات بین المللی دانش آموزان جهان اسلام)، وصول خبر مسرت‌بخش کسب رتبه اول چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در رشته های همخوانی و قرائت قرآن کریم موجبات شادمانی و شعف جامعه قرآنی فرهنگیان و دانش آموزان را فراهم آورد.

اینجانب از طرف خود و همکاران عزیزم این موفقیت ارزشمند را به محضر شما بزرگواران که از نخبگان جامعه دانش آموزی و فرهنگیان بودید و هستید، تبریک و تهنیت گفته و امید آن دارم تا در سایه الطاف حضرت باریتعالی با همت والایی که دارید، در راه اعتلا و نشر قرآن، عترت و نماز، بیش از پیش موفق باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار