باقری تاکید کرد

تربیت بیش از 10 میلیون حافظ قرآن

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از کلاس درس قرآن مدرسه ابتدایی پسرانه مدینه‌النبی ناحیه یک قزوین به صورت سرزده بازدید و با معلم و دانش‌آموزان حاضر در این کلاس دیدار گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۱۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تربیت بیش از 10 میلیون حافظ قرآن

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، میکائیل باقری طی سفر یک روزه خود به استان قزوین از کلاس درس آموزش قرآن پایه پنجم مدرسه ابتدایی پسرانه مدینه النبی ناحیه یک قزوین که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه های بهداشتی و با حضور کمتر از 10 نفر دانش آموز تشکیل شده بود و معلم آنها در حال تدریس درس قرآن به دانش آموزان بود بازدید کرد.

در این بازدید مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از 5 نفر از دانش آموزان خواست تا آیاتی از قرآن کریم که به صورت اتفاقی از صفحات مصحف شریف انتخاب شد، تلاوت نمایند که بالاتفاق به روخوانی و روانخوانی قرآن مسلط بودند و از اتفاقت قابل توجه در این کلاس این بود که 3 نفراز دانش آموزان حافظ جزء سی و1 نفر حافظ 2 جزء و 1 نفر حافظ 6 جزء از قرآن کریم بودند.

مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در این بازدید گفت: از تمامی همکارانم در سراسر کشور که اهتمام ویژه ای به تعلیم قرآن به دانش آموزان که آینده سازان کشور هستند را دارند کمال تشکر و قدردانی را دارم و به وجود همه آموزگاران و معلمان قرآن کشور که با دلسوزی خود برای گسترش و تعمیق فرهنگ قرآنی آینده سازان کشور تلاش می کنند افتخار می کنم .

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با ریل گذاری صحیح، مطالبات به حق رهبر معظم انقلاب در زمینه تربیت بیش از 10 میلیون حافظ قرآن را در سایه سار تعلیم و تربیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محقق کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار