تحقق اهداف عالیه نظام آموزش و پرورش، در گرو تربیت دینی و برخورداری از جسم و روان سالم است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه ۱۷، ضمن تاکید بر اهمیت تداوم کیفی فعالیت‌های حوزه پرورشی، مشاوره، تربیت‌بدنی و سلامت؛ تحقق اهداف عالیه نظام آموزش و پرورش، اعم از آموزش و پرورش در گرو تربیت دینی و برخورداری از جسم و روان سالم و با نشاط را از اولویت‌های فعالیت‌ها در مدارس عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
تحقق اهداف عالیه نظام آموزش و پرورش، در گرو تربیت دینی و برخورداری از جسم و روان سالم است

طاهره پورمحمود؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۷ در گفت و گو با پانا از برگزاری جلسات قطبی مدارس متوسطه منطقه خبر داد و گفت: سری جلسات هم اندیشی با محوریت گفت و گو، تبادل نظر و آسیب‌شناسی فعالیت‌های حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی در مدارس متوسطه دوره اول و دوم با حضور صددرصدی مدیران محترم مدارس و معاون پرورشی و تربیت بدنی مدارس و مربیان تربیتی به تعداد 7 جلسه مجزا برگزار شد.
پورمحمود، ضمن تاکید بر اهمیت تداوم کیفی فعالیت‌های حوزه پرورشی، مشاوره، تربیت بدنی و سلامت گفت: ضروریست ذیل مطالبات سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب، با رعایت توازن در فعالیت‌های آموزشی و پرورشی باعث رشد و بالندگی همه جانبه دانش‌آموزان باشیم و تامین سلامت جسمی و روح و روان دانش‌آموزان را از اولویت‌های فعالیت‌ها در مدارس قرار دهیم، چرا که تحقق اهداف عالیه نظام آموزش و پرورش، اعم از آموزش و پرورش در گرو تربیت دینی و برخورداری از جسم و روان سالم و با نشاط است.
پورمحمود، سپس گفت: مهمترین موضوع ما در زمان پساکرونا سلامت جسمانی و روحی روانی دانش آموزان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که لازم است همه ارکان تعلیم و تربیت در این زمینه به صورت جهادی و انقلابی وارد عرصه شوند و یکی از بهترین روش‌های آن آموزش و آگاهی بخشی به دانش آموزان است و برای تحقق حداکثری این مهم لازم است همه معلمان و کادر اجرایی مدارس توسط مشاورین و متخصصین امر آموزش‌های مورد نیاز در زمینه ارتباط صحیح با نوجوانان را ببینند و اطلاعات و آگاهی‌های قبلی خود را به روزآوری کنند.
وی در ادامه از زحمات ارزشمند مدیران محترم مدارس، معاونان پرورشی و سایر همکاران حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی مدارس در طول شرایط سخت کرونایی و مجازی قدردانی کرد.
در این جلسات، کارشناسی های حوزه‌های مختلف برنامه های خود را تبیین کرده و به سوالات مدارس پاسخ‌های لازم را ارائه کردند. و همچنین مدیران محترم مدارس و معاونین پرورشی جهت تجربه گردانی و هم افزایی از تجربیات و فعالیت‌های خوبشان در طول سال‌های اخیر صحبت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار