آیین افتتاحیه طرح سفیران سلامت در منطقه17

تهران (پانا) - افتتاحیه طرح سفیران سلامت، در دبستان استاد مطهری برگزار و در این مراسم، یکی از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش، حفظ سلامت جسمی و روحی دانش‌آموزان عنوان شد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاحیه طرح سفیران سلامت در منطقه17

آیین افتتاحیه فعالیت سفیران سلامت منطقه ۱۷، با حضور تعدادی از دانش‌آموزان سفیر سلامت مدارس، مراقبین سلامت منطقه ۱۷، منصور سیف؛ رییس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش شهر تهران، مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷، طاهره پورمحمود؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، اوجاقی، کارشناس مسئول اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش شهر تهران و زهرا خدایی، کارشناس سلامت منطقه در دبستان استاد مطهری برگزار شد.
منصور سیف، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای مراقبین سلامت گفت: یکی از اولویت های مهم آموزش و پرورش حفظ سلامت جسمی و روحی دانش آموزان بخصوص در زمان کرونا با تاکید و جدیت بیشتر است که سفیران سلامت بعنوان یکی از تشکل های بزرگ دانش آموزی بصورت داوطلبانه در حیطه های مختلف سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی آموزش و پرورش را یاری می کنند.
وی افزود: دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت نقش مهم و ارزنده ای در انتقال و آموزش مفاهیم بهداشتی به همسالان، خانواده و جامعه به ویژه در شرایط کرونایی دارند.
سیف اشاره کرد: از زمان شیوع کرونا و مسئولیت سنگینی که سفیران به عنوان پیام گزاران سلامت در خود احساس کردند که شایسته تقدیر است.
در ادامه مهدی نیکبخت، مدیر آموزش وپرورش منطقه ضمن تقدیر از فعالیتهای ارزشمند مراقبین سلامت در ایام کرونا خاطر نشان کرد با توجه به اهمیت حضور مراقبین سلامت در مدارس، منطقه 17 با کمبود نیروی مراقب سلامت مواجه است.
در پایان از مراقبین محترم سلامت و دانش آموزان، سفیر سلامت تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار